וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוציא אייפדים: 5 אפליקציות ו-5 משחקים שאתם צריכים להכיר

17.9.2014 / 10:44

מנסחים את הרעיונות ב-Pages, מכינים גרפים מהממים ב-Numbers ואורזים הכול למצגת Keynote. אחרי שהפרופסור מפרגן, יוצאים להפסקה ומארגנים טורניר Dots בקפיטריה

Pages

אפליקציית עיבוד התמלילים של אפל, שעכשיו מגיעה עם תמיכה מלאה ורשמית בעברית. הממשק של Pages פשוט ואינטואיטיבי ואין צורך לחפש הוראות בפורומים נידחים כדי ליצור מסמכים שהם לא רק ברורים ומקצועיים אלא גם יפים ואפילו אינטראקטיביים. הפשטות של Pages הופכת אותה לכלי המושלם לעריכת מסמכים על מסך מגע. שכחו מסרגלי הכלים המסובכים; Pages מציעה ממשק שמתעדכן בהתאם לשלב שבו נמצאים בעריכה, מה שמשחרר אתכם מהתלות בעכבר ומעביר את השליטה לקצות האצבעות. בין אם אתם מסכמים את השיעור בזמן אמיתי על גבי ה-iPad Air שלכם ובין אם אתם כותבים עבודה סמינריונית בבית, Pages תהיה שם בשבילכם. סיימתם את העבודה? שתפו אותה עם חברים ומורים בקליק אחד.

למה מחשבי אפל פשוט טובים יותר?
חמש סיבות לעבור למקבוק
מי שלח אימיילים לפני שהיה אינטרנט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי סרגלי כלים מסורבלים. Pages/מערכת וואלה!, צילום מסך

Numbers

גיליון אלקטרוני נשמע מפחיד, עד שמנסים את אפליקציית הטבלאות והחישובים של אפל. הפיצ'ר החזק של Numbers הוא בנק של טבלאות חכמות מוכנות מראש, שהופכות את האפליקציה למכשיר חישוב קל להפעלה, שימושי ורב-תכליתי. אם אתם אוספים מידע, כותבים חשבוניות או עושים חישובים פיננסיים, ל-Numbers יש הכלים שיעשו את העבודה. כל שנותר לכם הוא להזין את הנתונים. כמו ב-Pages, גם ב-Numbers חסכו בתפריטים ובסמלילים, והעבודה נוחה וקולחת לא רק עם עכבר ומקלדת אלא גם על מסך מגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבלאות חכמות מוכנות מראש. Numbers/מערכת וואלה!, צילום מסך

Keynote

סיימתם את מלאכת הכתיבה ב-Pages, סידרתם את הנתונים שלכם בגרפים בעזרת Numbers ואפילו צילמתם ב-iPhone וידאו מצחיק שממש "סוגר" את הפרזנטציה שאתם צריכים להגיש מחר. מה עכשיו? באפליקציית Keynote תוכלו לשלב את כל החלקים למצגת מקצועית אחת. השתמשו בממשק הידידותי כדי להוסיף אפקטים ואנימציה במקומות אסטרטגיים - וההצגה יכולה להתחיל. האפליקציה גם תשמש אתכם במהלך המצגת עם ממשק שמאפשר כתיבה בכתב יד וסימון על גבי המצגת בזמן אמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלבו גם וידאו. Keynote/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשוב לציין: שלוש האפליקציות הן חלק מחבילת iWork, והן מגיעות עם כל מחשב חדש של אפל שנקנה החל מאוקטובר 2013. ואם יש לכם שאלות על iWork, צוות המומחים בחנויות iDigital ישמח לעזור.

GoodNotes

האפליקציה שתהפוך את ה iPad שלכם למחברת כתיבה שאפשר לקשקש ולצייר עליה. כל מסמך שתעלו ל-GoodNotes הופך מיד לרקע שניתן למרקר ולהוסיף עליו הערות בכתב יד. מפתחי האפליקציה מגדירים את המוצר שלהם כ"דיו דיגיטלי" והוא אכן מאפשר, באבחת סטיילוס, לכתוב על מסך המגע כאילו היה נייר. חוויית הכתיבה נעימה, ושלל כלי עריכה, שיתוף ועיצוב שימושית וידידותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשקשו אותה. GoodNotes/מערכת וואלה!, צילום מסך

iTunes U

פלטפורמת ההרצאות המקוונות של אפל פורצת את גבולות בית הספר. בעזרת iTunes U תקבלו גישה מידית וחינמית לקורסים מדהימים בכל הנושאים, ממוסדות הלימוד המובילים בעולם. האוניברסיטה של אפל בנויה לתלמידים שרוצים להעמיק ולהרחיב אופקים ולמורים שמעוניינים להפיץ את חומר הלימוד ישירות ל-iPad או ל-iMac בצורת הרצאות אודיו, טקסט ו-ווידאו.

Fun Run

מי אמר שמשחקי מחשב זה לא דבר חברתי? Fun Run הוא משחק רב משתתפים שניתן לשחק בו עם חברים וגם עם שחקנים אנונימיים מרחבי העולם. ב-Fun Run כל חיות היער הפרוותיות יוצאות למרוץ אגדי, ותפקידכם הוא לשמור על קור רוח ולנסות להגיע לקו הסיום לפני חבריכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו לרוץ. Fun Run/מערכת וואלה!, צילום מסך

Video Star

אם אתם לא בעניין של לככב בקליפים הורסים ולהתעלף מצחוק אז האפליקציה הזו ממש, אבל ממש לא בשבילכם. עם Video Star תוכלו לצלם את עצמכם לווידאו-קליפ קורע, לצלילי מיטב שירי הפופ שיש לכם ב-iTunes. האפליקציה חינמית אבל מציעה חבילות של אפקטים בתשלום.

Heartstone

מי שמחפש משהו עם טוויסט גיקי חייב לנסות את Heartstone, משחק שממוקם בעולם הפנטזיה של World of Warcraft. כל משתתף במשחק מוזמן להרכיב חבילת קלפים וכישופים, שבעזרתה יתמודד נגד יריבים אנושיים. צבירת הניסיון בקרבות מחזקת את חבילת הקלפים של השחקן והופכת אותו לעוצמתי יותר ויותר.

Dots

לפעמים די במעט מאוד כדי ליצור עניין רב. זהו משחק מהפנט שתכליתו – כן, ניחשתם נכון – להחליק את האצבע בין נקודות. מי שעדיין לא ניסה את Dots בגרסתו המעודכנת מוזמן לצלול לחוויה מינימליסטית של נקודות צבעוניות, איסוף ויטמינים ושבירת שיאים. השלמת יעדי המשחק מלווה באקורדים נעימים ומתגמלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פשוט וממכר. Dots/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Silent Age

משחק הרפתקאות שקט ומעוצב להפליא שכולל סיפור בלשי ומסע בזמן לעתיד אפוקליפטי שהוא זמננו-אנו. The Silent Age הוא משחק באווירת מסתורין, שבנוי על פתרון חידות בשיטה של איסוף חפצים. אזהרה: אתם מגלמים במשחק איש ניקיון משנות השבעים של המאה שעברה והשפם הוא חלק בלתי נפרד מהלוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully