וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 סיבות לעבור למחשב נייד של אפל

27.9.2014 / 13:54

לא כל הלפטופים נולדו שווים, וזה בסדר: אם המחשב הישן שלכם משגע אתכם, זה הזמן להחליף אותו במקבוק חדש ונוצץ. ובטח היום כשיש מבצע מדהים לסטודנטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלים, יפים ואמינים. מחשבי MacBook Air/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת הלימודים באוניברסיטאות ובמכללות אוטוטו מתחילה ואתם כבר מתחילים לנער את האבק מעל המחשב הנייד שקניתם לפני כמה שנים. זה נכון שהוא שוקל כמו לבנה, מה שאומר שלקחתם אותו ללימודים בדיוק שלוש פעמים. וזה נכון שמקש ה-Esc נושר לפעמים ושפעם ביום ה-Windows נתקע וצריך לאתחל את המחשב בדרכים אלימות. אבל באופן כללי הוא עובד כמו גדול. מה, לא?

כמו שאומרים, השלב הראשון בדרך לפתרון הבעיה הוא להודות שיש בעיה. הגיע הזמן להכיר בכך שהלפטופ שלכם כבר לא בחזית הטכנולוגיה, ולעבור למחשב קל משקל שעובד מהר, חזק וחלק. כזה שיש לו ביצועים מדהימים ולא זולל סוללה או נזקק לתוכנות אנטי-וירוס. מחשב שיהיה עדכני וחזק גם בעוד שנתים ולא יקרטע מרוב עומס. ואם אתם מוכנים להתקדם ללפטופ חדש, עכשיו כבר כדאי לעבור ל-MacBook Air, שיש כתבי טכנולוגיה שמגדירים אותו כמחשב הנייד הכי טוב בשוק, או ל-MacBook Pro שמתאים למשימות כבדות יותר. אז למה מחשבים ניידים של אפל עדיפים על האחרים?

1. כי אתם יודעים מה אתם מקבלים

כל מי שאי-פעם ניסה לבחור מחשב נייד שעובד עם Windows יודע עד כמה זה מורכב ומבלבל להשוות שלל מפרטים ומותגים. גם אם בסוף נסגרים על דגם מסוים, סביר להניח שאף פעם לא תהיו בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה. עם הזמן יצוצו "הפתעות" לא נעימות ותקלות שאפילו לא ידעתם שהן קיימות. בעולם של עשרות מותגים מתחרים, המחשבים של אפל השיגו מוניטין מצוינים ובצדק. כשאתם קונים לפטופ של אפל אתם מקבלים חבילה שלמה של יציבות, עוצמה ועיצוב מדהים; וכל הטוב הזה משותף ל-14 הדגמים השונים של MacBook Pro ו-MacBook Air, שמבטיחים התאמה מושלמת לצרכים המדויקים שלכם.

לא רק זה - במחשבי הפי.סי הרגילים נדרשות שלל התקנות אחרי הקנייה: עוד תוכנת אנטי וירוס, עוד מערכת הגנה, תוכנת אופיס וכדומה. כשאתם קונים מק, אתם מקבלים מוצר מושלם. ללא עלויות נוספות, ללא תקלות השכם והערב שבטווח הארוך יעלו לכם הרבה כסף. הכי פשוט והכי טוב כמו שהוא, מוכן לשימוש מיידי.

2. כי זה גם חומרה וגם תוכנה

כשאתם הולכים על אפל, אתם יודעים שגם המחשב עצמו וגם מערכת ההפעלה OS X באים מאותו הבית ובנויים כך שיתאימו זה לזה בצורה מיטבית. זה אומר שהמערכת עובדת בצורה חלקה, ושהתוכנה יודעת לנצל את כל מה שלחומרה יש להציע ולהיפך. השילוב בין התוכנה לחומרה עוזר, למשל, לנצל את הסוללה טוב יותר ולהבטיח לכם יום שלם של עבודה בלי הטענה. בנוסף, כל מחשב של אפל מגיע עם iLife - חבילה של תוכנות שתהפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים וכיפיים: iTunes תנגן את המוזיקה שלכם, iPhoto תעזור לכם לארגן ולשתף את התמונות שלכם, iMovie תאפשר לכם לערוך וידאו ועוד ועוד. כשתתעייפו מהמוזיקה ומהסרטים, חבילת התוכנות iWork תדאג לצורכי העבודה שלכם עם מעבד התלמילים Pages, עם Keynote לבניית מצגות ועם Numbers לגיליונות עבודה. אל חשש, יש תמיכה בעברית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תצוגת Retina מעלפת. מחשבי MacBookPro/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. כי הם קלים לשימוש

האנשים שתכננו את מערכת ההפעלה OS X המותקנת בכל המחשבים הניידים של אפל חשבו בראש ובראשונה על המשתמשים ודאגו שהכול יהיה פשוט ואינטואיטיבי, מהרגע הראשון. זיכרון הפלאש של ה-MacBook Air ידאג להפעיל את המחשב שלכם בתוך שניות, וגם אם אתם לא שועלי אפל ותיקים, כמה דקות של עבודה יגרמו גם לכם להתאהב בממשק הנוח, ב-Launchpad שיפעיל את האפליקציות שלכם וב-Finder שימצא לכם כל קובץ. המק גם זוכר כל דבר ואין צורך לשמור קבצים כל שנייה כדי שלא יעלמו לפתע בגלל תקלה לא ברורה. יתרון נוסף הוא משטח המגע שנשמע לתנועות פשוטות וטבעיות, כמו צביטה והחלקה, שאיתן יהיה לכם הכי גל לגלול מעלה ומטה במסמכים, לעבור בין עמודים בדפדפן, לעשות זום-אין לתמונות וכולי.

4. כי הם יפים יותר

אין מה לעשות, מבטי הקנאה יוכיחו לכם ש-MacBook Air הוא המחשב הכי יפה והכי נחשק בכיתה, בעיר, בארץ ויש שיגידו שאף יותר מכך. זה המחשב עם הגזרה הכי דקיקה והכי אלגנטית והכי חשוב, עם סמל התפוח הדולק בחזית. למחשבים הניידים מסדרת ה-MacBook Pro יש יתרון חזותי משלהם בדמות מסך ה-Retina המרהיב, שאין לו מתחרים בתצוגה חדה ועשירה. בפעם הראשונה שתראו תמונת טבע יפהפייה על מסך Retina תבינו מה פספסתם כל השנים.

5. כי הם שווים את המחיר (ויש מבצע לסטודנטים!)

אמנם יש מחשבים זולים יותר, אבל עם נייד של אפל אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים תמורה מצוינת לכסף שלכם, בדמות מחשב מעולה שייתן עבודה לאורך זמן. הנתונים מראים בבירור שמחשבי מק לא נכנסים לתיקוני תקלות בתדירות של מחשבי פי סי, כך שטווח הארוך הם עולים פחות כסף. אין צורך לקנות תוכנות אנטי וירוס, פשוט משום שלמערכות הסגורות שלהם, שעובדות בשיטת ה-Sandbox. והכי חשוב, גם אחרי שלוש שנים המחשב שלכם שווה כסף. מחשבי מק משומשים סחירים ונמכרים בניגוד למחשבי פי.סי שאין מה לעשות איתם אחרי כמה שנים. בסופו של דבר, אחרי ששוקלים את כל הפרמטרים, מחשבי מק לא יקרים יותר לאורך השנים ולנוכח הניצול שלהם.

כדי לעזור לכם להחליט, רשת iDigital המשווקת את מוצרי אפל בישראל, מציעה מבצע מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומעניקה 15% הנחה בקניית Mac לסטודנטים (וגם לאנשי סגל אקדמי ולמורים). בכסף שתחסכו תוכלו לקנות קפה לבחור או לבחורה שיעשו לכם עיניים בשיעור בזכות המחשב היפה שלכם.

למה מק? צפו בסרטונים העל-זמניים של אפל:

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully