וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבוקר, בערב או כקינוח: הפינוק שתשמחו לאכול בסוכה

14.9.2017 / 8:09

סוף הקיץ ותחילת הסתיו מביאים איתם שפע של פירות טעימים, וכל מה שצריך לעשות כדי ליהנות מארוחת ביניים קלה או לגוון את הסעודה בסוכה, הוא לחתוך אותם ולסדר יפה בקערה. צפו

מערכת וואלה

הימים הופכים נעימים יותר, החגים כבר כאן והמעבר בין הקיץ לסתיו מספק לנו שפע של פירות עונתיים. כדי לאכול בריא מומלץ לשלב בתזונה שלנו הרבה פירות וכדי לעשות זאת אין צורך בהשקעה גדולה. פירות מספקים את הצורך שלנו בנשנוש מתוק בין הארוחות, והם גם בריאים, עתירי ויטמינים, ומינרלים ונוגדי חמצון ודלי שומן ונתרן מטבעם.

בתוך משפחת הפירות, אחד הנשנושים הכי טעימים ומזינים הוא פרי התמר, שמהווה חלופה נהדרת לצורך באכילת מתוקים וגם מהווה מקור מעולה לאנרגיה. התמרים מעניקים תחושת שובע משום שתכולת הסיבים התזונתיים גבוהה מאוד (5-8 גרם ל-100 גרם תמרים ) וקצב ספיגת הפחמימות לדם (האינדקס הגליקמי) בינוני. תכולת השומן בתמרים כמעט אפסית ובפרט ביחס למתוקים אחרים. בנוסף, תמרים מכילים הרבה אשלגן ומגנזיום שתורמים לשמירה על רמות לחץ דם תקינות ולחוזק העצם ונוגדי חמצון שמפחיתים את הסיכון לטרשת עורקים. אה, ולא פחות חשוב – זהו פשוט פרי טעים שכיף לאכול.

קחו לכם חופן תמרים והוסיפו לקערה פירות דוגמת אבטיח, אננס, מנגו, ענבים, קיווי והנה לכם קינוח לסעודת החג בסוכות או נשנוש כיפי לאורחים שמגיעים אליכם לסוכה. בתיאבון.

וואלה! NEWS בשיתוף שולחן התמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully