וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כששני רווקים לוהטים יוצאים לטיול משפחות: צפו בהרפתקה של קים וג'וזי

8.9.2017 / 14:49

איך בדיוק "איט גירל" לוהטת ורווק מבוקש קשורים לטיול משפחות? לטיול מאורגן יש דינמיקה משלו וכשמחברים אנשים, טבע וחוויה מקבלים את הבלתי צפוי. צפו בג'וזי וקים מוכיחים זאת

צילום ועריכה: עידן שוקרון

בקצה הדרום-מערבי של גרמניה, ממש צמוד לגבול עם צרפת ושוויץ, נמצא גן עדן קטן. ברוכים הבאים אל היער השחור, חבל ארץ שהוא הרפתקה אחת גדולה. יערות עצומים, נחלים שוצפים, ערים קלאסיות, פארק שעשועים, טיולי אופניים, שיט קיאקים, סקי בחורף וכפרים יפהפיים ומטופחים, שבהם תושבים בבגדים מסורתיים. שילוב מנצח בין טבע, אטרקציות, ספורט אקסטרים, אוכל מסורתי ותרבות קצת אחרת. אירופה הקלאסית במובן הכי טוב של הביטוי.

שלחנו את הבאזרים של וואלה !Buzzit ה"איט גירל" קים וייס וכוכב המרוץ למיליון ג'וזי זירה, למסע בחבל הארץ המרהיב הזה והם חזרו עם תשובה ברורה: אין כמו טיול משפחות. רגע, טיול משפחות? איך בדיוק "איט גירל" לוהטת כמותה ורווק מבוקש כמותו קשורים לטיול משפחות? חיברנו אותם לטיול מאורגן שהוציאה חברת "אופקים נסיעות ותיירות" למשפחות, ומה נאמר, קים וג'וזי חזרו לארץ אחרת. ככה זה – לטיולים יש דינמיקה משלהם, וכשמחברים אנשים, טבע וחוויה מקבלים את הבלתי צפוי.

קים: טסנו להבין למה כל הישראלים נוסעים לגרמניה ליער השחור. אני התרגשתי כבר בטרמינל. אין מה לעשות, רק הכניסה לנתב"ג כבר מכניסה אותי לדרייב הרפתקני.

ג'וזי: פגשנו את כל המשפחות בנתב"ג, עשינו היכרות וטסנו לבאזל. אחרי הנחיתה חשבתי אני בציור. יערות מסביב, הכול ירוק, אתה מרגיש אירופה.

קים: התחלנו את הטיול בפרייבורג, עיר חמודה עם הרבה בתי קפה ומסעדות. טיילנו שם בשוק וג'וזי נשנש פה ושם.

ג'וזי: רק טעמתי לבדוק את הסחורה, איפה תמצאי פירות יער כאלה באוגוסט בישראל?

קים: העיקר שנהנית, כי ברכבל קצת רעדת.

ג'וזי: סליחה?!

קים: עלינו לפסגת הר שאוסינלנד, בערך 1,200 מטר גובה, אבל הכי כיף היה לנסוע שם ברכבל בערך 20 דקות, בגובה עצום. לפני העלייה לרכבל ג'וזי התקשה לומר את שם המקום מרוב פחד.

ג'וזי: לא פחדתי ולא בטיח! מה שאהבתי זה שאפילו שהיה יום קצת מעונן, ראו קילומטרים קדימה. הרגשתי שאני מרחף מעל ציור של אלוהים. חוויה שחבל על הזמן.

קים וייס יחד עם ג'וזי זירה בטיול אופקים ביער השחור בגרמניה. צילום מסך
קים וייס יחד עם ג'וזי זירה בטיול אופקים ביער השחור בגרמניה/צילום מסך

בסמוך להר נמצא אתר הנופש היוקרתי באדן באדן, בו מרחצאות מרפא עוד מימי האימפריה הרומית. בה נמצא גם ארמון הקורהאוס המפואר וחובבי ג'יימס בונד לא יחמיצו ביקור בבית הקזינו הראשון באירופה, בו צולם גם הסרט "קאזינו רויאל". ג'וזי וקים קיבלו בוסט של אדרנלין בפארק אירופה.

קים: אין כמו לונק פארק להפוך את כולם לילדים שוב. הייתם צריכים לראותנו אותנו, יחד עם כל ילדי בר המצווה וההורים שלהם, לא מפספסים אף מתקן. היו שם ספינת פיראטים מתנדנדת, מסלולי מרוצים, קרוסלות, מתקני ושעשועי מים, שייט רפסודות, מגלשות מים, רכבות הרים.

ג'וזי: נראה לי שהלחיים נתפסו לי בסוף היום, לא הפסקתי לחייך שם. זה אחד הפארקים הכי גדולים בעולם. קים, בכניסה לפארק קצת נבהלת, נזכרתי פתאום שהחזקת לי את היד כשראית את רכבת ההרים מבחוץ.

קים: אבל עשיתי את זה!

ג'וזי: נו, כי את גיבורה אמיתית.

קים: מפרגן! ספר להם איך זכיתי בבובה הוורודה הענקית באתגר הקליעות לסל.

ג'וזי: גם לברון ג'יימס היה מפסיד לה באותו יום. תפסת יום קליעות משוגע.

קים וייס, ג'וזי זירה בטיול באזור היער השחור. צילום מסך
קים וייס, ג'וזי זירה בטיול באזור היער השחור/צילום מסך

אחת האטרקציות באזור היא טירת הנשרים בה מופע של עופות הטרף, וחובבי היין ישמחו לבקר ביקבים שסביב העיר הציורית ריקוויר. העיר הצרפתית שטרסבורג שווה ביקור, שכן היא סמוכה ליער השחור ואפשר לראות בה את קתדרלת נוטרדאם הענקית ולטייל ברובע "צרפת הקטנה", שבו תעלות מים ובתי קפה.

נכון שהיער השחור הוא אזור פסטורלי, אבל כל מי שמחפש ספורט אקסטרים ימצא בו את מבוקשו. בחורף ישנם מסלולי סקי ארוכים ונוחים לגלישה, ובקיץ חובה לבקר בפארק החבלים הענק או לשוט במעלה הזרם עד למפלי טריברג, מפלי המים הגבוהים בגרמניה.

ג'וזי: וואו, זאת הייתה חוויה, לשוט בנהר עד למפלים.

קים: איזו עוצמה, כשרואים את המפלים מרחוק הם יפהפיים, כששטים אליהם ומתקרבים מרגישים את העוצמה של הטבע.

ג'וזי: זה פשוט כיף לקום ליום שבו אתה עובר בכל מיני אטרקציות, הכול מתוקתק ומאורגן וכל מה שנשאר זה לכייף.

קים: לגמרי! עוברים כל מיני חוויות, יש מדריך צמוד מ-ה-מ-ם שמסביר על המקומות ופותר כל בעיה, אני מודה – זה פינוק שמתרגלים אליו מהר מאוד.

ג'וזי: נכון. נגיד כשהגענו לפארק החבלים – הכול היה כבר מוכן לקראתנו.

קים: יואו, היה מאתגר שם, הרגשתי אקסטרים לגמרי.

ג'וזי: הלכנו על חבלים תלויים מעל יער מקסים. ברור שעמדתי באתגר בכבוד, הרשמתי גם את ההורים וגם את הילדים.

קים: אתה צוחק, אבל היה לך חיבור מדהים למשפחות.

ג'וזי: גם לך. אופק ובן-בן וכל הילדים הפכו אותך לאחת משלהם.

קים: הנסיעות ממקום למקום היו חוויה בפני עצמה. ג'וזי הפך אותן למסיבה. מעבר לכל האטרקציות והמקומות המדהימים שראינו, הדבר הכי עוצמתי הוא החיבור לקבוצה. הילדים היו פשוט מקסימים, והיו שם מתבגרים שחגגו בר מצווה. האמת שטיול מאורגן זה יותר מרק "טיול" ו'"מאורגן", הייתה לנו קבוצה מחוברת. זה השילוב בין המסלול המתוכנן, שבו לא מפספסים אף אטרקציה ו"אופקים" דאגו להכול, ובתי המלון שישנו בהם והכי כיף זה שכו-לם יחד – ילדים, מבוגרים, צעירים, הורים, סבתות, ישראלים שבאו מכל קצות הארץ - כולם חווים משהו חדש וחזק ביחד. היה כיף ברמות!

ג'וזי: מה שקים אמרה.

וואלה! NEWS בשיתוף אופקים נסיעות ותיירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully