וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכי המרוץ למיליון מחפשים אתכם: הדרך לזכות באספקת יין חינם לשנה

7.9.2017 / 8:37

עמית ורז גל זכו בהרבה פרסים בחיים וסיימו ראשונים בתחרות שלקחה אותם לכל פינה בעולם. עכשיו האב ובנו יוצאים למשימה חדשה – למצוא את המשפחות הכי ווינריות ומעוטרות בארץ, כדי להעניק להם מתנה משמחת - אספקת יין לשנה מתנת יקבי ברקן. מתאים לכם? הירשמו

צילום מסך

מבחוץ הבית הצנוע בקיבוץ עמיר שבצפון נראה רגיל, אבל כשנכנסים ברור שגרים בו ווינרים. באחד החדרים יש מדפים עמוסי גביעים, מדליות וצלחות אליפות. רז התיישב ליד אביו, עמית והנה לנו משפחה מעוטרת – אב ובנו שזכו בלא מעט תחרויות ספורט בחייהם, ועברו מסע ארוך וקשה מסביב לעולם בו עמדו במשימות מאתגרות במיוחד במסגרת המרוץ למיליון. הם סיימו, איך לא, ראשונים בתחרות וגברו על כל הזוגות. עמית ורז גל הם חלק ממשפחה מעוטרת.

אנחנו מתחילים שנה חדשה, שנה שיכולה להיות שמחה מאוד עבורכם. למה? החלטנו לחפש את המשפחות הכי מעוטרות בישראל, משפחות שמעוטרות בפרסים, בגביעים ובתארים, משפחות שפרטיהן השיגו הישגים מיוחדים, כל אחד בתחומו או כולם יחד באותו תחום. כדי למצוא את המשפחות המעוטרות הענקנו לעמית ורז גל משימה – למצוא אותן.

אם אתם משפחה מעוטרת שכזאת, לחצו על הבאנר שלמטה ספרו לנו למה אתם המשפחה המעוטרת של ישראל! שתפו אותנו בסיפור המשפחתי שלכם, בתמונות ובמדליות ואולי עמית ורז יעניקו לכם מתנה מיוחדת במינה: אספקת יין לשנה של ברקן - היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות.


לתקנון פעילות הגולשים של ברקן

וואלה! NEWS בשיתוף יקבי ברקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully