וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הגולשים: הבאד בוי של ישראל מחכה לכם בפנים

וואלה! NEWS בשיתוף דיזל

6.10.2016 / 8:09

לא היה קל לבחור ה"באד בוי" של ישראל. לכל אחד ואחת, יש את מנעד התירוצים לבחירת מי הגבר שבא לו הכי רע, כלומר, הכי טוב. אבל הרי צריך להכריז על מישהו ומי אם לא אנחנו יתנדב לעשות את העבודה השחורה. שלהם

נירו לוי. ניר פקין
נירו לוי. 40 אחוזים מהקולות/ניר פקין

מקום ראשון

נירו לוי שכ-40 אחוזים מהמשיבים דירגו אותו כילד הרע של ישראל. השחקן שהתפרסם באמצע שנות התשעים בזכות הסדרה "הפוך" ושלוש שנים מאוחר יותר זכה בפרס "אופיר" על תפקידו בסרט "החברים של יאנה", קיבל כמעט את כל הקולות מגולשים מגיל 35 ומעלה.

מקום שני – עוז זהבי

השחקן והדוגמן שפרץ לתודעה בשנת 2010 בשל תפקידו בסדרה המצליחה "עספור" זכה לכ-23 אחוזים מהקולות, שרובם הגיעו מגולשים בגילים 19-24. בניגוד למה שנהוג לחשוב, עוז זהבי הוא הילד הרע של הגברים והנשים גם יחד, ולא רק בשל מראהו המסוקס.

עידו רוזנבלום. ניר פקין
רוזנבלום. בקונצנזוס/ניר פקין

מקום שלישי, עידו רוזנבלום

איש הטלוויזיה והעיתונאי ובעיקר הבן של.. זכה אמנם ל-12 אחוזים מקולות הגולשים אבל אם יש הסכמה רחבה בקרב העולם הנשי, הרי שהיא נמצאת כאן. נשים בכל הגילאים בחרו בו כבאד בוי של ישראל.

מקום רביעי, איתי תורג'מן

גם תורג'י, שלא תמיד נתפש ככובש הלבבות האולטימטיבי, קיבל שיעור לא רע של 12 אחוזים בקרב הגולשים, רק שאצלו היו אלה נשים צעירות יותר שהתמכרו לאמירה האופנתית שלו.

אושרי כהן. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
אושרי כהן/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

מקום חמישי, אושרי כהן

חברו הקרוב של תורג'י קיבל כתשעה אחוזים מהקולות אבל המספר שלו חזק במיוחד. לא פחות מכ-25 אחוזים מהמשיבים לשאלה "מי הבאד בוי של ישראל" היו בעצם, משיבות. נתון לא רע עבור מי שמנסה לברוח מהתדמית של הילד המוצלח של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully