וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא תגידו שלא אמרנו לכן: למה נשים מתאהבות בבאד בוי

וואלה! NEWS בשיתוף דיזל

2.10.2016 / 7:22

אפילו שהיא אנג'לינה ג'ולי היא התאהבה בבאד בוי הכי מבוקש בעולם, ובראד פיט כה בטוח בעצמו שהוא המשיך להיות הוא. איך זה נגמר כולם יודעים, וזה לא הפתיע אף אחד, בטח לא את ג'ניפר אניסטון. כי נשים תמיד מתאהבות בבאד בוי, למה זה קורה? כל התשובות בפנים

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages

זה נראה כאילו כל הגברים נופלים באחת משתי קטגוריות - הבאד בוי או הבחור הנחמד. למרות שבנות מתכוונות לחפש בחור נחמד ומנסות לא ליפול ברשת של הבחורים הרעים, הן בסופו של דבר לא עומדות בפני הקסם המסחרר. הן מוצאות עצמן במערכת יחסים כזו או אחרת עם באד בוי שהוא, איך לומר? מקסים. אבל בדרך כלל זה לא נגמר בטוב.

קחו למשל את הסצנה מתוך הסרט אקס מן. ג'ין מודיעה לוולברין (יו ג'קמן המהמם) שבנות אולי מתאהבות בבאד בוי אבל מתחתנות עם הבחורים הטובים, היא כאילו מסרבת לחיזוריו ומנסה להשאר עם הבחור הנחמד. אבל היא לא ממש עומדת בזה (בכל זאת יו ג'קמן בואו נודה בזה אין הרבה בנות שהיו עומדות בזה) ומה קורה בסוף? ג'יין הורגת את הנחמד, וולברין הורג את ג'יין. לא משנה מה הייתה השתלשלות האירועים בסרט, השורה התחתונה – היא צדקה.

ואנג'לינה ג'ולי? היא התאהבה בבראד פיט, הילד הרע האולטימטיבי, הוא עזב את אניסטון ואנג'י זכתה בילד רע מחמד משלה. עכשיו היא מתמודדת עם התוצאות. השוס - זה לא ממש משנה שמדובר באנג'לינה ג'ולי המהממת. כי צריך להבין, שמה שמאפיין באד בוי זה שהוא זוכה בבחורות שכולם רוצים ואז שובר להן את הלב.

כולן רוצות בנים רעים

כולם מכירים את הסטראוטיפ שנשים אוהבות בחורים רעים, אולי כי בחורים נחמדים מקטרים על זה כל הזמן. אבל אין לנו דרך אחרת להגיד את זה - יש דברים בגו. מחקר שנערך לאחרונה קבע כי גברים בעלי תכונות אופייניות של באד בוי אכן זוכים בכל הבנות. אז סטראוטיפ זה לא.

מה יש בהם בבחורים האלו שלוקח אותם הרחק מהמיינסטרים ומעניק להם את היתרון? זה אולי הגיוני שהבחורים שמשחקים לפי הכללים אמורים להצליח, אבל זה בהחלט לא עובד ככה, לא כשזה מגיע לאהבה. כשזה מגיע לאהבה, משיכה ומערכות יחסים הכללים משתנים, והם משתנים לטובת הבחורים הפחות נחמדים, או כמו שכולם מכירים אותם - הבאד בויז.

כשמסתכלים על זוגות כאלה, כמו בראד ואנג'לינה יש הרבה סיבות למה היא איתו. אבל על אף שנראה שזה הכול סביבו, סביב הוויב המסוכן והכריזמטי שלו, יש לנו הפתעה בשבילכם - כשאישה בוחרת בבאד בוי, משהו מעבר לקסם ולאדישות שהוא מקרין הביא אותה לשם, בדרך כלל משהו שכבר קיים בתוכה.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ג'ניפר אניסטון/GettyImages

הבחירה הכי צפויה ומכל הסיבות הנכונות. או לא

סקס נהדר

זה תמיד בראש הרשימה, בכל המחקרים. זה הרבה בגלל המראה החיצוני של הבאד בוי, אבל גם ההתנהגות ומה שהוא משדר. באופן גורף נשים שהשתתפו במחקר טענו כי אלו בעלי המראה הגברי הרע נראים מסוכנים, תחרותיים, שתלטנים ובעלי נטייה להילחם. ולמרות שגם בוגדניים בפוטנציה ולא ממש מתאימים לזכות בפרס אב השנה, למרות כל התכונות השליליות האלו, כולן בחרו בהם לרומן מרגש וסוחף. אפילו שכל הסיכויים שהוא יהיה קצר וכואב. זה בגלל האש שהם מביאים איתם ליחסים ולמיטה - כי מסוכן זה סקסי וזה מביא אותנו לסעיף הבא.

האתגר

האפשרות, הדמיונית, להצליח לביית אותו, להפוך את הבאד בוי משובר לבבות סדרתי להיות גבר אוהב ותומך שיהיה שם לצדך ויהפוך לאבא של הילדים שלך. המוטיבציה הזו מאוד מרגשת ואפילו רומנטית. זה לא יקרה. ובסופו של דבר מישהו נכווה או מתעייף, מה שבא קודם.

הריגוש

לצאת עם גבר נחשק שמדיף ניחוח של סכנה וידוע כמי שהשאיר אחריו שובל של לבבות שבורים זה מאוד מרגש. מערכת יחסים כזו מזרימה אדרנלין ומספקת רמה גבוהה של התרגשות. אולי בגלל שהוא די מתעלם מבת הזוג שלו וגרם לה לעבוד קשה בשביל תשומת הלב שלו. כשהיא סוף סוף מקבל התייחסות רמת הסיפוק מטורפת. כל הפגנת חיבה קטנה גורמת לה להרגיש מיוחדת. הלב נמצא בסוג של מרוץ. ככל שהבאד בוי יותר רע הוא יותר אטרקטיבי והאינטימיות איתו יותר ממכרת.

תרופה נגד שעמום

בנות שהחיים שלהן שגרתיים והן שקועות ברוטינה קבועה ובטוחה יבחרו בבחור שעצם הנוכחות שלו בחייהן תטעין אותם בעניין. גם בנות שיצאו ממערכת יחסים ארוכה ומונוטונית מחפשות שובר שגרה.

השתקפות

כשרואים אותו רואים גם אותה. הנוכחות המרשימה שלו גורמת לאנשים להסתכל גם עליה וכל תשומת הלב מופנית אליה. טעם התהילה חזק מאוד והוא ממכר כמו משקה אלכוהולי או סם. מכיוון שאור הזרקורים מופנה אליה זה נעשה מאוד קשה להתרחק ממנו, כמעט בלתי אפשרי.

להשאיר אבק לחברות

אם החברות שלכן נשואות למצליחנים ואתן תמצאו גבר נחמד וממוצע תיחשבו ללוזריות, לפחות בעיני עצמכן. אבל אם תביאו לחבורה בן זוג שהוא באד בוי מבוקש, אתן הופכות את התמונה – עכשיו הן נראות אפרוריות וממסדיות, ואתן? אתן חיות על הקצה, גבוה מעל כולן. זאת יופי של נקמה, רק תזהרו מהנפילה.

דרמה קווין

הדרמה הנחשקת שגורמת לך לבחור בבחור כזה ולשמור אותו בחייך במשך זמן. אתן גדולות מהחיים, אתן רחוקות מהשעמום והנורמות, החיים שלכן הרבה יותר מעניינים ממה שכל אחד רק יכול לדמיין. אבל יש לנו חדשות בשבילכן – אתן חיות בסרט. והוא סרט רע. הכי טוב? לצאת באמצע.

לא אשמתכן

לפחות לא תמיד, כי גם ההתנהגות של הבאד בוי היא כזו שגורמת לבנות להמשך אליהם כמו פרפר לאש. זה כמעט בלתי נמנע ואי אפשר לשלוט בזה, הנה כמה סיבות שמספקות לכן תירוץ ומשתיקות את המצפון –

באד בוי יפנה לכל אישה שהוא פוגש

בעוד בחורים טובים ונחמדים מגייסים אומץ במשך זמן ממושך על מנת לדבר עם מישהי שמצאה חן בעיניהם אחרי שבהו בה כמה חודשים, בערך עשרים בחורים רעים ידברו איתה במשך הזמן הזה. יותר נכון יתחילו איתה. ורוב הסיכויים שהיא כבר יוצאת עם אחד מהם.

באד בוי מלא ביטחון עצמי

הרבה אנשים לא אוהבים בחורים שחצנים, אבל את הבחורים המתבכיינים חסרי הביטחון והפתטיים הם אוהבים עוד פחות. בהרבה מובנים הבאד בוי בעלי ביטחון עצמי מופרז שלא מתייחסים למה שאחרים חושבים עליהם, הם אטרקטיביים ומקבלים כבוד מהסביבה. את הבחורים הרעים אופפת הילה של ביטחון ונרקיסיזם, אז תגידו אתם, מי מסוגלת לסרב להם?

אוי הם מקסימים

והם יודעים להשתמש בקסם שלהם, הם מניפולטיביים ויודעים להשתמש בצ'ארם ובהומור שלהם, יש להם מלאי של מחמאות שיגרום לכל בחורה להרגיש מיוחדת ומהממת, גם אם הם לא ממש מתכוונים לאף אחת מהן. מה שמניע אותם זה הכיבוש והם כל כך מצליחים להשיג אותן.

הם מריחים כמו פרומונים

ריח או כימיה של פרומונים גורמים לנו להימשך בטירוף אל בן זוג, גם אם על פניו הוא לא מתאים לנו. ניחוח בושם, ידוע אפילו יותר בהקשרו למשיכה מינית, וזה מדעי. עכשיו תארו לעצמכן את ריח הגוף שביטחון עצמי מפיק וצרפו לו ריח בושם מסחרר וגברי כמו של הבושם BAD מבית דיזל. קרב אבוד.

באד בוי לא מפחד גם מהנשים הקשוחות ביותר

גם הנשים הכי מבוקשות שנועצות מבטים זועפים בכל גבר שנראה כאילו הוא עומד לגשת אליהן לא מפחידות את הבאד בוי. כי הוא כל כך מרוכז בעצמו עד שהוא בכלל לא מבחין שהן כאלה. הוא אפילו לא קורא את שפת הגוף העוינת שלהן או את המבטים המתעלמים. זה כולל נשים שלגמרי לא בליגה שלהם. זאת הסיבה שכל כך הרבה נשים מסתובבות עם הבחורים הרעים. נכון אנג'י?

בראד פיט כנראה כל כך מבסוט מזה שהוא נולד שבכלל לא הבחין עד כמה היא בלתי מושגת. והיא עד כמה שהיא מהממת בקנה מידה עצום, זה לא עזר לה. זה לא היא זה הילד הרע שבו.

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully