וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באד בוי מודרני: כך תראו כמו הילד הרע גם אם אתם לא כאלו

20.9.2016 / 10:26

הוא מגניב, קצת אדיש ובעיקר סקסי ומושך – הבאד בוי שמסתתר בכל אחד. כל גבר היה רוצה נגיעה מהמראה הלא מתאמץ אך האופנתי הזה בסגנון הלבוש שלו. כנסו לראות איך לוקחים את הסטייל אל הקצה, כדי לשדר נונשלנטיות קלאסית ועכשווית. זה לא אתם זה הילד הרע שבכם

אילוסטרציה. ShutterStock
גברים תמיד יהיו גברים/ShutterStock

אם תבחנו חבורת גברים ותבדקו מהם סגנונות הלבוש שהם מבקשים לאמץ לעצמם או מהו הלוק שהם רוצים להרכיב, תקבלו מגוון רחב ומסוגנן של תשובות.

מאלגנטי דרך מגניב, ועד ספורטיבי או קז'אל. סביר להניח שתקבלו גם תשובות יותר כלליות, כמו להראות חשוב, דומיננטי או מכובד.

אבל לא משנה כיצד הם שואפים להראות, ללא קשר לתשובה המקורית שלהם, כמעט כולם יוסיפו אבל קטן - אבל עם נגיעה ברורה וחד משמעית של מראה הבאד בוי. לא ברור אם הקריצה האג'דית הנחשקת אצל הגברים מתעוררת בגלל ההשפעה של גיבורי תרבות קשוחים, טרנדים אופנתיים או פשוט בגלל שגברים תמיד יהיו גברים.

גם אם מסתכלים אחורה ומחפשים את המקורות מבחינים שקבוצות מיעוט כאלו, שצצו לאורך העשורים בדמות גיבורים קשוחים ומסוקסים שהרעידו לבבות, טרנדים אופנתיים ודרכי התנהגות נאחזו בקבוצות חברתיות גדולות ובסופו של דבר חדרו לתודעה של מרבית האוכלוסייה.

תת תרבות לעתים רחוקות נשארת כזו וגם זו התפתחה והפכה למגמה, שיוצרת סיבה מצוינת לגברים המודרניים לאמץ לעצמם חוש שישי לסטייל - הטוויסט של הילד הרע. זו סיבה מספיק טובה להשקיע מחשבה בבניית המלתחה המתאימה, בדרך בה לובשים הבנים את הבגדים ובאקססורי הנכון שחותם את הלוק הגברי במראה.

גבר. ShutterStock
בכל אחד מסתתר באד בוי/ShutterStock

מאיפה הוא בא, הילד הרע?

גם אם אתם לא בדיוק כאלו כדאי לזכור את הכלל בסיסי - בכל אחד מסתתר באד בוי. כשתשלימו עם זה תוכלו תמיד להפגין את הגישה הנונשלנטית והבלתי מתאמצת. כלל שני, גם הוא בסיסי למדי, סגנון הבאד בוי הוא יותר איך אתם לובשים מאשר מה אתם לובשים. כי המראה, אם עוד לא הבנתם, הוא פשוט סקסי, כזה שבלתי אפשרי להתעלם ממנו, הוא מעניק לכם יתרון והוא צורח "אני ההחלטה הרעה ואבא שלך ישנא אותי", אני פופולארי, חצוף ואי אפשר לעמוד בפני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גבר. ShutterStock
האופנוען המודרני או הרוק סטאר?/ShutterStock

זה הכול עניין של עקביות, כי כשאתם מאמצים את הגישה, היחס והמראה האדג'י זה לתמיד – שמרו על עקביות והקפידו על רמיזה של הוויב בכל מראה שתבחרו ולכל מקום, גם לעבודה.

המשפיעים המרכזיים על מראה הבאד בוי של היום הם מספר קליקות יוקרתיות - רוקרים, אופנוענים, שומרי יערות מחוספסים, חברי כנופיות עירוניים או פאנקיסטים בולטים. כל אחת מהקבוצות הובילה מראה שהוא אנטי תזה לאופנה קלאסית, אבל כל אחד מההרכבים האלו תרם את חלקו למראה העכשווי של הבאד בוי של ימינו. אם אתם מרגישים קצת מרדנים זה הזמן לאמץ אותו.

הבד בוי המודרני

את ההשראות למראה הבאד בוי הנצחי אפשר לאמץ מתוך המגמות והטרנדים הקלאסיים, אבל גם מתוך אלו של היום, שהחלו כבר בעונות קודמות ונשארים אתנו לסתיו חורף 2016-17 לוהטים מתמיד. אתם יכולים לבחור כל השראה שמתאימה לכם, לשלב את הפריטים הנכונים בארון הפרטי שלכם ולצור לעצמכם לוק קשוח ולא מתאמץ אבל גם מודרני ואופנתי.

האופנוען המודרני או הרוק סטאר של היום - בעוד לוק האופנוען הוא לא דבר חדש, בעונה הקרובה זה הכל עניין של זווג של פריטים אחד לשני. ז'קט עור עם פריטים נקיים, חלקים ומתוחכמים את מעיל האופנוענים, הפרפקטו חולצה לבנה מכופתרת ונעלי דרבי, שהם למי שלא יודע הגרסה הגברית לנעלי אוקספורד הנשיים.

גבר. ShutterStock
המבט הנכון/ShutterStock

את מראה הרוק סטאר הזוהר תוכלו להסב לקז'ואל יומיומי אם תצרפו לז'קט כמה פריטי בייסיק למראה קצת יותר נקי מהמראה המסורתי. מראה הטרנדי של חולצת טי שירט חלקה, ג'ינס משופשף או עם קרעים ומגפונים שחורים – זה אולי נראה אקראי אבל בעצם זה מוקפד ובשום אופן לא מוזנח.

ילד רע אבל בטוב טעם. עוד מראה קטלני של רוקר מערב ג'ינס דהוי, חולצה מכופתרת, מעיל ארוך וצעיף בהדפס פזלי בהשראת הבנדנה. את המראה המחוספס ישלימו מגפי צ'לסי שכל גבר חייב בארון. קחו לדוגמה את קודי סימפסון, באד בוי קטלני ומבוקש של ימינו, בכל אאוטפיט שלו משולב פריט מהרשימה.

הפאנקיסט העכשווי - גם הוא חלק מהמראה הנכון של הבאד בוי אבל בהחלט רק ברמיזות. תספורת המוהק הגבוה והצבעונית בתוספת תכשיטי מתכת ענקיים לא יעבדו פה, אבל ז'קט עור מקושט בסיכות או בעיטורי מתכת זו הדרך הבטוחה.

בניגוד לז'קט האופנוענים או הרוקיסטים, הדגם הזה יכול להיות מעוטר בניטים, טלאים או הדפסי חיות לאלו שמרגישים ממש הרפתקנים. מגפיים כבדים ג'ינס קרוע והבזקים של משבצות שמזכירים את ראשיתה של המגמה בשנות ה-70 גם הם יתנו את הטאץ'.

בנישה הזו אפשר ללכת על המראה השחור בגדול - מכנסיים, חולצה מכופתרת, סניקרס או מגפונים. פריטי מתכת ייתנו את הטוויסט לטוטאל לוק השחור – אל תגזימו עם המראה והיזהרו מאקססוריז פאנקיסטים מובהקים, אתם ממש לא רוצים להראות כאילו אתם בדרך למסיבת פורים.

גבר. ShutterStock
מראה מזוקן של חוטב עצים/ShutterStock

ראפרים לוהטים - גם מגמת בגדי הספורט שסוחפת בסערה את עולם האופנה עובדת לטובתכם ומקלה על הגנבת נגיעה של קשיחות לאאוטפיט שלכם. במיוחד כשהיא משולבת בקריצה לסטריט סטייל. זאת הנגיעה של מראה חבורות רחוב שתרמה להיווצרות התדמית של הבאד בוי.

צלליות של בגדי הספורט זלגו אל תוך הבגדים המחויטים ואפילו תפסו את מקומם תוך כדי התעלמות מרדנית מבגדי גברים קלאסיים, או יותר נכון שמרניים. גזרות האוברסייז האורבניות, ארוכות, יורדות מתחת למותניים ויוצרות גזרה ארוכה ורזה ששומרים על הסטייל.

תוספת תכשיטים מתכתיים אופיינית לסגנון הרחוב תרמוז שאתם בנים שלא מפחדים לטלטל את הסטטוס קוו. עוד פריטי מפתח בווריאציה הזו של הבד בוי הם מכנסיים עם קרסול אזוק, חולצת טריקו ארוכה, כובע לבד ונעלי ספורט לבנות.

נגיעות של גבריות מתריסה

טרנד נוסף שמשחק לטובתכם הוא מראה חוטב העצים. גדלו זקן מלא - יחד עם ג'ינס כחול קלאסי וחולצה משובצת שמאוד אופנתית העונה תראו מאוד מסוקסים – רק הקפידו לקפל את החולצה ולהפגין שרירים שיכולים להניף גרזן. אחרת סתם תראו כמו היפסטר ממוצע.

גם את חוש הריח תוכלו לגייס לחזוק הסטייל המתבקש לוויב הגברי. הבושם BAD של דיזל, למשל משלב, בין היתר, תווים גבריים, לא צפויים שמורדים במוסכמות - קוויאר ותווי טבק.

ללא ספק ריח של תעוזה וצריך רק טיפה ממנו כדי לפזר ניחוח של גבריות מפתה. הבקבוק מעוצב בהשראת ז'קט האופנוענים מעור שחור וקלאסי. הוא יהווה פריט אופייני על המדף במקלחת.

יש עוד דרכים להוסיף את האדג'יות למראה בקלות, כמו למשל לגדל שיער וללבוש בגדי עור כמו כוכב רוק. אפשר גם להראות גדולים וחזקים, אולי אפילו מעט מאיימים בלי מאמץ אם לובשים סקיני צמוד או טישירט שתבליט את השרירים. שומר הברים-סטייל.

אילוסטרציה סוד. ShutterStock
הבאד בוי האלגנטי. אל תשכחו את המרטיני/ShutterStock

אל תסתבכו

הסתבכתם? תמיד אתם יכולים לחזור לקלאסיקות הישנות של מראה האופנוען או למראה האלגנטי אבל הסופר מסוכן של ג'יימס בונד. בונד, הוא הגרוע ביותר, התותח של הילדים הרעים בכל הזמנים, והוא רומם את הסטייל שלו לגבהים חדשים כשהתלבש לאירועים רשמיים. אז כשנדרשת תלבושת רשמית לאירועים או למקומות עבודה מחייבים צריך לזכור את המאסטר, 007.

אנחנו כמובן מתכוונים לבאד בוי האלגנטי - פה תזכרו להתחיל מהבסיס. כדי לשמור על פרסונה של הבאד בוי המסתורי מתחילים ממש מלמטה, מהתחתונים. אל תלבשו תחתוני בוקסר אלא משהו מינימלי ונקי, אתם לא חיילי קומנדו אתם מרגלים.

מכנסים ישרים ללא קפלים, ז'קט מחויט עם שני כפתורים סגורים, והצבע צריך להיות כהה. בכלל, כל האקססוריז שחורים והם חובה: חגורה, נעליים פשוטות ובלי עניבה, אם בכל זאת חייבם אז כמובן שחורה. החולצה לבנה ללא עיטורים ופרח בדש לא בא בחשבון. בשום אופן. עוד משהו שרצוי לזכור הוא המשקה שתזמינו בבר: מרטיני. מנוער לא מעורבב.

המראה הקשוח שתמיד עובד

ברור שהמראה הזה נהדר לתדמית אבל איך הביצוע גורם לכזאת השפעה מושלמת? ובכן, מיותר לציין שז'קט אופנועים מעור, חיוני למראה הגברי ונותן את הטאץ הנכון. שילוב הפריטים המתאימים הופך את המראה למרגש בניגוד לבנאלי, תפל, משעמם או הכי גרוע – נחמד.

אל תתעלמו מבחירת הצבעים הם משרתים את הווייב – הפריטים השחורים נותנים את המראה הכללי, הקשוח וחולצה לבנה, מכופתרת או טי-שירט קלאסית, תיתן את הקונטרסט המתבקש.

זכרו תמיד שמאוד קל ליפול חזרה לאזור הנחמדות, בניגוד למקום בו צועדים הילדים הרעים - המקום הסקסי, האדיש אך אלגנטי וקלאסי. גם מאוד קל לחטוא במראה מוזנח, אז לכן כדאי להקפיד על הסגנון האישי בתוספת קריצה אדג'ית נכונה. עכשיו, גם כשתחליטו להוריד את ז'קט האופנוענים עדיין תראו גבריים וקשוחים כמו באד בויז אפילו אם אתם לא ממש כאלו.

וואלה! NEWS בשיתוף דיזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully