וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להעביר יום שלם בקמפוס?

21.10.2015 / 14:35

מחשב קל, קופסת אוכל, תרמוס, מטען לטלפון, חולצה ארוכה ואפילו גרביים להחלפה – כל הדברים שיעזרו לכם לשרוד עוד יום לימודים ארוך באוניברסיטה

סטודנטים חיסכון. ShutterStock
האוניברסיטה היא הבית שלנו/ShutterStock

ימי הלימודים באוניברסיטה ארוכים. לא אחת אנחנו יוצאים מהבית קצת אחרי 7 בבוקר כדי לא לאחר לשיעור הראשון וחוזרים אליו בתום 12 שעות שבמהלכן נסענו באוטובוסים, ישבנו בהרצאות, השתתפנו במעבדות מחקר, אכלנו, שתינו, טיילנו ברחבי הקמפוס וישבנו קצת בספרייה.

במהלך היום הארוך הזה האוניברסיטה היא הבית שלנו, וכדי שיהיה לנו נעים (וגם חסכוני) חשוב שנכניס לתיק את כל מה שאנו זקוקים לו במשך היום. מה עושים כדי להיערך ליום לימודים ארוך ומה כדאי לשים בתיק?

הקלות הבלתי נסבלת של המחשב

יום הלימודים הארוך בדרך כלל לא מתרחש במקום אחד ובשמונה שעות של לימודים תיאלצו לכתת את רגליכם בין הבניינים השונים בקמפוס. כדי שהטיול בין הבניינים לא יהפוך לעול, כדאי שתצמצמו את המשקל שאתם נושאים על גבכם. MacBook Air הוא מחשב קליל שתופס מעט מאוד מקום בתיק ומאפשר לכם לנוע בקלילות ממקום למקום.

הסוללה שלו מחזיקה שעות והוא מתאים לשימוש בסיסי: גלישה באינטרנט, כתיבת מסמכים והאזנה למוזיקה. אם הדרישות שלכם קצת יותר גבוהות (אם אתם לומדים עיצוב גרפי, אנימציה או עריכת וידיאו, למשל) MacBook Pro הוא כנראה המחשב שלכם. הוא קל ונוח לנשיאה כמו MacBook Air אבל חזק ומהיר יותר ממנו.

רק לא עוד סלט מהקפטריה

במהלך הסמסטר יום רודף יום ובמקום להכין לעצמכם תבשיל חביב ולאפסנו למחרת בתיק אתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב בקפטריה, אוכלים סנדוויץ' חביתה לא טעים במיוחד וגם קצת יקר: אם אתם לומדים כמעט כל יום, עובדים ביתרת הזמן ומשלמים גם שכר דירה חבל שתבזבזו את יתרת המשכורת שלכם על סנדוויץ'. מה עושים? קונים קופסת אוכל מגניבה שתעשה לכם חשק לבשל ומשתדלים להתמיד בבישול. חפשו קופסת אוכל קומפקטית שלא תתפוס יותר מדי מקום בתיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטודנטים בשיעור. shutterstock, ShutterStock
יום הלימודים הארוך בדרך כלל לא מתרחש במקום אחד/ShutterStock, shutterstock

מישהו רוצה אספרסו מהתרמוס שלי?

דרך נוספת לבזבז המון כסף במהלך הסמסטר היא קנייה של שתייה. ההוצאות על בקבוקי מים, מיץ, קולה וקפה יכולות להסתכם במאות שקלים בחודש. טוב תעשו אם תצטיידו מראש בבקבוק רב פעמי למים (כך גם תהיה לכם בקרה על כמות המים שנכנסת לגוף בכל יום) ובתרמוס או כוס תרמית גדולה עם קפה או תה. חבל לבזבז עוד עשרה שקלים על קפה כשאפשר לשלוף את התרמוס מהתיק ולשתות קפה טעים מהבית.

סליחה, איפה יש פה שקע?

אין דבר מבאס יותר ממחשב שכבה באמצע הרצאה רק בגלל המטען שנשכח בבית, או טלפון שמגרד את אחוזי הסוללה האחרונים שלו בנסיעה באוטובוס חזרה הביתה. ברוב חדרי ההרצאה יש היום שקע כמעט מתחת לכל ישבן. לפני שאתם יוצאים מהבית בדקו שיש ברשותכם את כל המטענים והכבלים שאתם זקוקים להם – מטען למחשב, מטען לטלפון, כבל USB, אזניות וכל דבר אחר שחיוני להפעלת הציוד האלקטרוני שברשותכם.

שוב דרכתי בשלולית

מזג האוויר, במיוחד עכשיו, בתחילת הסמסטר, הפכפך. יום שמתחיל בגשם יכול להסתיים ב?30 מעלות ושמש צהובה וחזקה במרכז השמים יכולה בקלות להתחלף בענן גדול ואפור. היו ערוכים לכל תרחיש: אם יצאתם בחולצה ארוכה לבשו תחתיה גם חולצה קצרה ואם לבשתם בגדים קצרים הניחו בתיק איזה קרדיגן לרפואה. זאת ועוד: בימים שבהם פוטנציאל לממטרים הניחו בתיק זוג גרביים להחלפה. הם תופסים מעט מאוד מקום בתיק וערכם לא יסולא בפז.

וואלה! פותחים שנה בשיתוף iDigital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully