וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסוודר שלך? הסריגים שיעשו את החורף

24.10.2014 / 12:58

סריג אוברסייזד ללוק סקסי וזרוק או קרדיגן סולידי שמתאים לכל דבר: ביום חורף קר, אין כמו להתכרבל בסוודר צמרירי ורך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמרירית. הוניגמן לסתיו-חורף 2015-2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הדברים הכי כיפיים שאפשר לעשות בראשית העונה הקרה – חוץ מלאכול קרמבו וסופגניות, כמובן - הוא להצטייד בסוודרים ובקרדיגנים חדשים, שילוו אותנו בחודשים הבאים. הם רכים ונעימים, הם שומרים עלינו כשקר בחוף, ובל נשכח - הם אחד ממרכיבי היסוד הסטייל החורפי. אם בקיץ הלוהט אנחנו מנסים ללבוש כמה שפחות, החורף נותן לנו הזדמנות לשחק עם שכבות ועם אביזרים מחממים ולהפגין את הטעם האופנתי שלנו במלוא הדרו.

אם תחשבו על זה לרגע, אחד הדברים המופלאים בסוודר הוא העובדה שהוא סרוג כל כולו מחוט אחד. משום כך, סיפורו של הסוודר הוא סיפורו של החוט; זה יכול להיות חוט צמר קשמיר נעים, דקיק ויוקרתי שמגיע אלינו מהודו, צמר גס יותר מארצות הצפון, כזה שיוצר סוודר עבה ומבודד, או חוט סינתטי חזק, עמיד ומסוגנן, עם ברק מטאלי או בלעדיו.

גם טכניקות הסריגה והדוגמות שעל הסריג יכולות לספר סיפור על מקומות מרוחקים ועל מסורות מרתקות. דוגמה מובהקת לסריג מסורתי שנהפך ללהיט בשנים האחרונות הוא הסוודר בעל העיטור הגיאומטרי הפשוט, שסורגים מצמר לא צבוע באיי פארו שמצפון לסקוטלנד; הוא זכה לפופולריות מיוחדת לאחר שכיכב בסדרת המתח הדנית "ההריגה".

למזלנו, החורף הישראלי לא קשוח כמו במקומות אחרים, ובימים רבים סוודר טוב עם צעיף משגע הוא כל מה שצריך כדי להתמודד עם מזג האוויר. אחרי שתסתערי על החנויות, הסריגים החדשים שלך יעזרו לך להרכיב שלל לוקים חורפיים: סוודר צמוד בגוון כהה עם צווארון גולף הוא הסוד למראה דקיק ומתוחכם; סוודר אוברסייזד בסגנון "זרקתי עלי משהו שהוצאתי מהארון של הבויפרנד" יבטיח מראה סקסי, נונשלנטי ומלא שיק; וקרדיגן עם דוגמת צמות מעל חולצה מכופתרת יוסיף חמימות ורוך ליום קריר בעבודה.

ועוד לא דיברנו על הצבעים: גוונים קרים - אפורים, כחולים וגווני פודרה בהירים – ישתלבו מצוין בלוק משרדי סולידי, והגוונים מצד הבוהק של הסקאלה – אדומים, ורודים, ירוקים – יתאימו בול לג'ינס ולמגפיים חומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2015-2014. קרדיגן צמות: 229.90 שקל, סריג סגול: 197.90 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2015-2014. סוודר אדום: 179.90 שקל, סוודר שחור עם סוסים: 18090 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סריגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully