וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לצ'רצ'יל: שש חנויות מטריפות בלונדון

כתבה פרסומית, בשיתוף מאסטרקארד

6.11.2016 / 9:10

לא רק ברחוב אוקספורד. מי שיוצא מאזור מלכודות התיירים יכול למצוא חנויות שוות במיוחד. מבשמים במספרה עתיקה ועד חדר חושך

לונדון. ShutterStock
לונדון/ShutterStock

מרבית המבקרים הפוקדים את בירת הממלכה המאוחדת נוחתים אמנם ברחוב אוקספורד העמוס, על כל מתחמיו ומבצעיו, אבל הקניות הכי טובות, נמצאות כמובן במקום אחר, מחוץ למלכודות התיירים. כל מה שצריך זה מכשיר ניווט ואתם בחנויות הכי שוות בעיר.

Darkroom – קשה לפספס את החנות הזאת, מיד כשמגיעים לרחוב Conduit. לא מדובר בחנות צילום או פיתוח תמונות סטילס אלא לבוטיק אופנה ייחודי שמעוצב כחדר חשוך ומציע פריטי לבוש, אקססוריז וחפצי אמנות לבית כמו תיקי עור, שמלות, מראות קיר ועוד. מיותר לציין שחובבי תרבות ה"דארק" ימצאו בה גן עדן כהה של ממש, ואם זה לא מספיק, חלל החנות משמש גם כגלריה שחורה שמציגה מעת לעת תערוכות מזדמנות של תכשיטים ושאר עיטורים שיקים שמאפיינים את הסצנה הלונדונית.

כתובת: Lamb's, 52 Lamb's Conduit St, London

Floris – חנות הבשמים הזאת מעלה ניחוח היסטורי בממלכה כולה במשך יותר מ-280 שנים. היא נוסדה בשנת 1730 כמספרת נשים ובמהלך הזמן החלה למכור מוצרי טואלטיקה ובישום. בשנת 1820 היא קיבלה את הצו המלכותי של ג'ורג הרביעי ובהמשך גם את אות הנסיך מווילס שהיו חלק ממערך הלקוחות הקבוע של החנות. פלוריס התהדרה במהלך ההיסטוריה גם בלקוחות כמו וינסטון צ'רציל, מרילין מונרו ופלורנס נייטינגייל. בשנת 2010 אף יצרה החנות בושם ייחודי שנקרא על שמה ונמכר כמוצר הדגל של החנות.

כתובת: 89 Jermyn St, London SW1Y 6JH

Ray Man – עוד מוסד לונדוני וותיק שפועל מאז שנת 1972 ומציע מגוון ייחודי של כלי נגינה וכלי בית מסורתיים מכל רחבי אסיה, אפריקה, המזרח התיכון ודרום אמריקה. המחירים, באופן מפתיע, ידידותיים גם עבור נבל וייטנאמי או כינור הודי עתיק שלא תמצאו בכל מקום אחר. כמו כן, ניתן להשיג כאן תופי טאם טאם, קערות טיבטיות, תיבות נגינה ועוד. ללא ספק, החנות האולטימטיבית למי שמחפש מתנה ייחודית או להרגיש לרגע את הבדלי התרבויות של הילידים בלי להיות שם.

כתובת: 54 Chalk Farm Rd, London NW1 8AN

JJ Fox – חובבי הטבק היוקרתי כבר שמעו לבטח על החנות הזאת, שנמצאת בבעלות משפחתית והוקמה בשנת 1881. כאן למעשה נפגשים סוחרי הטבק הגדולים בבריטניה וחובבי הסיגרים שמכורים לדגמים העתיקים והמשובחים ביותר, כולל כמה כאלה שלא מוצאים בשום מקום אחר ומהדורות מוגבלות מקובה, הרפובליקה הדומיניקנית ועוד. מיותר לציין שבחנות יש גם חדר עישון מפואר ומכירת מזכרות שוות מכל העולם.

כתובת: 19 St James's St, London SW1A 1ES

John Bell & Croyden - תתפלאו, אבל גם תרופות הן עניין של שיק. מזה מאתיים שנה שבית המרקחת הזה מספק מרשמים מרפאים לתושבי לונדון ובית המלוכה. אבל לא רק בתחלואים הוא מתעסק אלא גם בלמצב את עולם הבריאות כטרנד אופנתי ומכירה של סודות היופי וריפוי הגוף והנפש. לפי השמועות, המלכה ויקטוריה היתה מגיעה לחנות וזוכה לייעוץ של הזבנים שנוגע לטיפוח עורה. בין השאר, נמכרים כאן מותגי טיפוח ובריאות המובילים בעולם כמו Embryolisse ו- La Roche Posay הצרפתיים ועוד.

כתובת: 50-54 Wigmore St, London W1U 2AU

House of Hackney – בית הדפוס הזה אמנם נפתח לפני שלוש שנים בלבד אבל לא לקח לו הרבה זמן כדי להפוך למוסד אמנות ועיצוב הבית. כבר בכניסה לחנות הדגל מתנוססת הסיפור כולו: ב- House of Hackney נמכרים אוספי הדפוס הכי מרהיבים וגרובים שאי פעם תראו. שורת המוצרים היא אינסופית וכוללת גלילי נייר, ספלים, ספות, הדומים, מגשים, קירות ומה לא. שם המותג כבר הספיק להתרחב גם מחוץ לגבולות הבירה הבריטית ושולחת את הדפסיה לכל פינה בבריטניה.

כתובת: 131-132 Shoreditch High St

כתבה פרסומית, בשיתוף מאסטרקארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully