וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רע אבל לפניך – כך תהיו באד בויז הורסים

וואלה! NEWS בשיתוף דיזל

20.10.2016 / 11:00

לבאד בוי מוצלח יש הכול, כבוד, מעריצים ואת הבנות הכי שוות - לא משנה עד כמה הן נלחמות בו כל אחת רוצה להשיג אותו. אבל אל דאגה, גם אם לא נולדתם כאלו תוכלו לאמץ את הטיפים הנכונים ואת השגרה המחוספסת כדי להגיע לשם. תקראו, תשננו ותפסיקו להיות נחמדים

אדם לוין. GettyImages
אדם לוין/GettyImages

זה לא שאנחנו צריכים עוד באד בויז בעולם. אנחנו כן צריכים יותר בחורים בעלי ביטחון עצמי שלא נסחפים בזרם, מורדים במוסכמות, נראים כל כך טוב עד שהם מעניקים שם טוב למין הגברי ומסוגלים לגשת לכל סוגי הנשים, גם היפות, החכמות והמוצלחות ביותר מבלי להתבלבל.

אבל כל עוד רק לבאד בויז יש את כל זה, הם אלו שיזכו בכל הבנות. אם פעם תהיתם למה נשים לא עומדות בפניהם אז כדאי שתפנימו זה לא בגלל שהם נבלות, אף אחד לא אוהב מישהו בגלל שהוא נבלה, זה בגלל שהם בטוחים בעצמם, אסרטיביים, קשוחים ועוד כל מיני תכונות מדליקות ומושכות, במילים אחרות – הם סקסיים ומקסימים. אם עוד לא הבנתם, בחורים נחמדים תמיד מגיעים אחרונים. אולי כי נשים מפרשות את ההתנהגות של הבחורים הנחמדים כסימני חולשה.

יכולנו לשבת כאן כל היום ולדון בסיבות מאחורי המשיכה ההיסטורית לבאד בוי, אבל זה לא יעזור לאף אחד לדעת איך לאמץ את תדמית הילד הרע. אבל מדריך קצר לגמרי יעזור. אתם לא צריכים להתנהג בנבזות כדי להיחשב אטרקטיביים, אבל אתם כן צריכים לאמץ כמה טיפים כדי להיות כאלה גם אם אתם בעצם ממש ילדים טובים.

ג'נטלמניות זה פסה

אז איך להיות רע במובן האטרקטיבי והאיכותי ולהיות באד בוי מבלי לפגוע במישהו? או לפחות מבלי לפגוע קשות. הנה כמה טיפים שילמדו אתכם איך להיות ילד רע מבלי להיות רע.

1.להיוולד ככה למרות שכמובן, בסופו של דבר, אפשר ללמוד את זה (בשביל זה אנחנו כאן) זה בהחלט לא מזיק להיוולד עם היהירות המקסימה, הגישה הנכונה והמראה הלוהט.

2.להתלבש בהתאם אבל את זה כבר אמרנו ואת הדרך הנכונה לעשות את זה תמצאו כאן. אחרי שתאמצו את המלתחה הנכונה הקפידו לא להתגנדר – לא להסתכל במראה, לא להחליק קפלים בבגד ולא לסדר את השיער, לפחות לא בפרהסיה. באד בוי מאושר עם מי שהוא ואינו מרגיש צורך להשתפר.

3. הגוף שלכם הוא לא מקדש אף אחת לא רוצה לצאת עם בחור שמתחבר לצד הנשי שלו ובטח שלא עם גבר שיש לו יותר הפרעות אכילה משלה. גבר אמיתי אוכל בשר, שותה בלי בושה, מעשן וממש לא אכפת לו מההשפעות השליליות של כל זה.

4. לחיות את החיים על הקצה זה אומר לעשות דברים מסוכנים על הקצה וללא חרטה. מרבית הנשים יעופו על גברים שמסתכנים וחווים הרפתקאות. זה ימקם אתכם גבוה, הרבה מעל כל המתחרים.

5. לשבור את הכללים הכללים היחידים שהבאד בוי מציית להם הם אלו שהוא קבע, על הפלנטה שלו שנקראת "אני". אבל לפני שאתם שוברים זכרו שאין דרך חזרה - בשום מקרה, בשום מצב אתם לא יכולים לסגת. אז תהיו הגיוניים.

6. לעשות מה שאתם רוצים אל תוותרו או תתאמצו על מנת להשביע רצון - עשו מה שבא לכם מתי שבא לכם. באותה נשימה - דבקו בדעות שלכם ותגידו מה שעובר לכם במוח בלי ליפות. אין צורך לכבד דעות של אחרים, הן לא רלוונטיות.

7. להיות בטוחים התגברו על הביישנות שלכם והיפטרו מכל הדאגות שאולי יש לכם. דברו ברור ובביטחון, לכו בביטחון ובכלל תנו לכל פעולה שאתם עושים לשקף את הביטחון העצמי המופרז שלכם. התלבטות לא באה בחשבון.

8. לאמץ גישה אסרטיבית אל תפחדו להגיד "לא", הרבה יותר מ"כן", וכמובן מבלי לתת לכך הסברים. אל תתנו משקל לחוות דעת של אחרים. לא צריך להסכים עם מה שכולם אומרים במיוחד כשאתם בטוחים שאתם צודקים וזה בדרך כלל המצב.

9. אדישות זה שם המשחק בשום אופן לא לדאוג, מכיוון שאין שום דבר סקסי במישהו שלחוץ כל הזמן. באד בוי לא מזיע בשום מצב כי הוא בטוח שהכול אצלו תחת שליטה.

בכל סיטואציה שהיא, ככל שתהיה מלחיצה, הבחורים הרעים נראים רגועים כאילו הם יושבים בתוך אמבט ריחני ומלא שמנים אתריים - זה נותן לסביבה את התחושה שהם מגניבים ובשליטה מלאה.

אז כדאי להתאמן – נסו להאט את התנועות ואת שאר הפעולות שלכם. זהו צעד ראשון מעולה שיגרום לכם להראות ולהרגיש הרבה יותר רגועים. לכו בצעדים איטיים ובטוחים, דברו לאט ובשקט אבל בביטחון. כשמשהו משתבש זרקו בדיחה, באדישות, כך תדגישו כי בעיות קטנות לא ממש מטרידות אתכם.

10. לא לפחד להעליב להיות בוטים, להיות חזקים, להיות מה שאתם רוצים. להראות שאתם לא מפחדים להראות לעולם בדיוק מי אתם.

11. להראות נוכחות החדר, בעצם העולם, קטן עליכם. השתמשו בגוף לבטא את עצמכם, היו פיזיים חסמו את הדרך, אל תתחבאו בפינה ותפסו את כל הספה. הביטוי שאתם מחפשים הוא: אני המלך.

12. להיות מרכז העולם של עצמכם ושל אחרים. או במילים אחרות היו אנוכיים, זו הפגנת ביטחון אולטימטיבית – לתת לכולם לדעת שהאדם החשוב ביותר בחיים שלך הוא אתה. ולהתנהג בהתאם. התשובה הנכונה להצהרה בנוסח - "אני אוהבת אותך" היא - גם אני אוהב אותי.

13. להיות שחצנים אבל עם חוש הומור. שחצנות זה סקסי כל עוד היא מלווה בהומור עצמי כדי לא להראות נפוחים.

14. מצד שני - אל תהיו ליצן הכיתה. נכון שהומור מושך תשומת לב, במיוחד מנשים, אבל כל עוד הוא לא מוגזם ונלעג. הומור עצמי, נימה של זלזול ותיבול של סרקזם זאת הנוסחה.

15. להיות גיבורים כן כמו באגדות. כשאתם רואים עלמה במצוקה או כל אחד אחר בעצם, אל תתעלמו ואל תתנהגו כמו נמושות, דאגו שמי שמטריד אותם ידע מי הזכר אלפא באזור.

עוז זהבי. שוקה כהן
עוז זהבי/שוקה כהן

רבותי - מהפך

להיות ילד רע מסתכם בכך שתסמכו על עצמכם, זה להבין את החולשות והספקות שלכם ולהשתלט עליהם. ברגע שתשתחררו מהצורך לקבל אישור מאחרים, מהחברה, תוכלו להפוך לבחורים הרעים והנחשקים.

אבל להגיע לשם לוקח זמן. קחו את זה צעד אחד בכל פעם, ויום אחד גם אתם תוכלו להיות הבאד בוי האולטימטיבי. לא מדובר פה בלזייף תדמית אלא ביכולת לאמץ את האני היותר טוב שלכם. זכרו שלהיות ילד רע זה לא להיות אידיוט. באד בוי בטוח בעצמו בלי להראות יהיר מדי או אכזרי. הוא יודע שהוא בעל ערך אבל הוא לא מעמיד פנים כאילו הוא טוב יותר מאחרים.

זה משחרר - זה ישחרר אתכם מהרגלים ישנים, מלהיות תלותיים וגם מחברים תלותיים. זה לא קל להימלט משנים של דרך התנהגות ומהתכונות שרכשתם בהן, אבל אין ספק שאתם יכולים להשתפר, להיות טובים יותר בלהיות רעים.

טיפ בונוס - אל תנסו לשנות את עצמכם לחלוטין, רכזו את המאמצים בדברים שאתם בטוח יכולים לשפר. הקציבו זמן לגדול לתוך זה. הרגילו את עצמכם לחשוב כמו באד בוי, ללכת כמוהו ולדבר כמוהו. כמו שאומרים - אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז - זה באד בוי.

  • עוד באותו נושא:
  • באד בוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully