וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיול עם המלכה: 5 אתרים לביקור חובה בלונדון

17.10.2016 / 19:17

הרבה אניות עברו בנהר התמזה מאז נחתו בישראל חברות הלואו-קוסט הבריטיות שהציעו נחיתה במרכזי הקניות של אוקספורד תמורת כמה מאות שקלים בלבד. איפה הכי כדאי לבקר?

לונדון איי. ShutterStock
London Eye. מבט של 40 ק"מ/ShutterStock

לונדון לא מחכה. למען האמת, היא אף פעם לא עצרה ולו לרגע אחד. חרף העובדה שבירת הממלכה הבריטית היא אחת הערים המתוירות בעולם וקשה למצוא תייר שלא ביקר בה, היא מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש. עבור מרבית הישראלים מדובר ביעד חובה.

הרבה אניות עברו בנהר התמזה מאז נחתו בישראל חברות הלואו-קוסט הבריטיות שהציעו נחיתה במרכזי הקניות של אוקספורד תמורת כמה מאות שקלים בלבד, וכעת נדמה שאין דרך חזרה. רכבות התיירים מנתב"ג תמשכנה לצאת גם בחורף הקרוב. אטרקציות ואתרי חובה בלונדון, הרי לא חסר, ועם הבחירה הנכונה גם טיול אורבני קצרצר יהווה מפלט מהנה מהשגרה.

Warner Bros. Studio Tour London

לוקשיין, לוקיישן, לוקיישן. לונדון, למי שלא ידע, היא אחת מהערים המצולמות ביותר והמבוקשות על ידי אולפני הפקה. אחת הגדולות שבהן, חברת "וורנר ברוס" מפעילה סניף לונדוני משגשג שלא מתבייש לשתף את ההצלחה עם נחלת הכלל, ומציע סיורים אל מאחורי הקלעים באולפנים בהם צולמה סדרת סרטי הארי פוטר, אולי המצליחה בעולם.

בעת הסיור נחשפים המבקרים למגוון התלבושות, האביזרים ואפילו האפקטים המיוחדים שהופיעו בסרטי הקוסם הצעיר, ואפילו לקחת חלק בהפקות אנימציה המתקיימות במקום.

סי לייף אקווריום – לונדון. ShutterStock
האקווריום הענקי של לונדון. חפשו את שונית הכרישים/ShutterStock

London Eye

מתי בפעם האחרונה הצלחתם לראות למרחק של ארבעים קילומטרים? ובכן, "העיניים של לונדון", שהם בעצם גלגל ענק עצום בגובה 135 מטרים, היא אופציה מעניינת עבורכם, ואם לשפוט לפי התורים הארוכים בכניסה, של שאר בני האדם עלי אדמות.

London Eye, הוא לא אחר מאשר האטרקציה הכי מבוקשת בעיר. 32 תאי זכוכית מכיל גלגל הענק הזה בתוך כך אחד מהם יש מושבים שמציגים את לונדון למשך חצי שעה של סיבובים באוויר בליווי הסברים בשלל שפות.

מגדל ה-Shard

עוד תצפית נוף מרהיבה על לונדון, הפעם מן הגג של המגדל הגבוה ביותר במערב אירופה, שמעטר את קו הרקיע עד לגובה של 244 מטרים. ההמלצה הכי טובה היא דווקא להגיע בשעות החשכה, אז גם התורים מתקצרים ופסיפס האורות שמתפרס מתחת, הוא מרטיט ומציג את שטחה העצום של העיר משני צדי הנהר.

כנסיית ווסטמינסטר. ShutterStock
כנסיית ווסטמינסטר. קולה של ההיסטוריה/ShutterStock

SEA LIFE London Aquarium

טוב, לא חשבתם להסתפק רק בנוף עילי נכון? מסתבר שגם בעולם התת ימי יש ללונדון מה להציע. אקווריום ענקי שמציג את החיים במצולות הוא תמיד אטרקציה מהנה, אבל קשה לכנותה "מיוחדת".

ואולם, זה הנמצא בלונדון מביא טוויסט אחר ששווה להגיע אליו ויפה שעת אחת קודם (בשביל התורים, אלא מה?). שונית כרישים טבעית בסביבתה חיים לא פחות משבעה זנים של כרישים כולל כמה מסוכנים במיוחד.

כנסיית ווסטמינסטר

– אחד מאתרי החובה של לונדון, ואין זה משנה אם מדובר בחובבי היסטוריה או תרבות. כנסיית ווסטמינסטר היא אות חיים של ההיסטוריה הבריטית כולה שמספרת את סיפורם של מלכים, מדינאים, משוררים, כמרים ושאר גיבורי הממלכה מזה שבע מאות שנה.

לא בכדי הוא הפך גם לביתם של מעל מיליון מבקרים מדי שנה, שפוקדים את הכנסייה לסיור של שעה במהלכו הם זוכים לקריינות מעמיקה בקולו של השחקן ג'רמי איירונס בשלל שפות כמו גרמנית, צרפתית, ספרדית, איטלקית, רוסית, פורטוגזית, פולנית, הונגרית, סינית מנדרינית ויפנית.

למידע על הטבות לאטרקציות בלונדות לחצו כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully