וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוח הזהב: מלונות החלומות של ניו יורק

17.10.2016 / 15:25

בניו יורק אפשר למצוא את כל פתרונות הלינה, אבל נדמה שהמלונות הם הדובדבן שממתיק את החוויה שנלווית לביקור בעיר, במיוחד למי שיכול להרשות לעצמו

מלון פלאזה ניו יורק. ShutterStock
מלון פלאזה ניו יורק/ShutterStock

התפוח הגדול מעולם לא היה טעים יותר. העיר המתוירת בעולם וללא ספק, העיר האהובה ביותר על הישראלים ללא תחרות של ממש, נערכת כבר עתה לקבל את פניהם של מיליוני התיירים שיגיעו לחגיגות חג המולד והכריסמטס. מי שכבר עומדים לסיים את מכסת החדרים הפנויים הם דווקא מלונות ניו יורק, שגם בלי סיבה מיוחדת קשה למצוא בהם חדר פנוי.

בניו יורק אפשר למצוא את כל פתרונות הלינה, אבל נדמה שהמלונות הם הדובדבן שממתיק את החוויה שנלווית לביקור בעיר. חרף העובדה שאל ניו יורק מגיעים כל סוגי התיירים, לא קשה לגלות שמלונות היוקרה מלאים, כן, גם בישראלים, ומי שיכול להרשות לעצמו, כדאי שיבחן את הרשימה הבאה.

The Plaza

אחד המלונות היוקרתיים בעולם שבאחרונה שופץ בעלות של 400 מיליון דולרים. המלון מציע 282 חדרי אורחים, חלקם ענקיים במיוחד עם אביזרים מצופי זהב ונוף לסנטרל פארק.

הבעלים של המלון הוא לא אחר מאיל ההון הישראלי יצחק תשובה, שהסב חלק מהמלון לבניין דירות מפואר. מי שיבחר להתארח במלון פלאזה, ישמח לגלות שירות מפנק ואישי במשך כל שעות היממה ומתחם ספא שלא היה מבייש קאנטרי בדובאי.

כתובת - Midtown West, New York City, New York
מחיר ללילה: החל מ-800 דולר.

The St. Regis New York

המלון הוותיק הזה הוא לא פחות ממוסד שמלבד היוקרה שלו, מספק מבט מרהיב על השרה החמישית. 229 חדרי אירוח יש בו, שחלקם הפכו לביתם השני של מפורסמים כמו מרלין דיטריך וסלבדור דאלי.

בשנת 1988 נבחר המלון כאחד מאתרי "האמנות היפה" של ניו יורק. עצמם החדרים מעוצבים ומרוהטים בגוני זהב וקרם, התקרות הגבוהות מעוטרות בפיתוחים, ועל הקירות טפטים ממשי. מחדרים מסוימים נשקף נופו של הסנטרל פארק. לכל קומה צמוד באטלר, המספק שירותים 24 שעות ביממה, כולל הגשת קפה ותה בכלי כסף תוצרת "טיפאני‭."‬

כתובת: Midtown West, New York City, New York
מחיר ללילה: מ-1,100 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מלון באקארט ניו יורק. אתר רשמי
מלון בקאראט ניו יורק/אתר רשמי

Baccarat Hotel & Residences New York

מול מוזיאון המומה הנחשב ובקרבת מרכזי הקניות הגדולים של התפוח הגדול, נמצא מלון באקארט, שנחשב אף הוא לפנינה יוקרתית במידטאון. המלון בבעלות צרפתית מזכיר דווקא את חייהם של האצילים האירופיים ומתהדר כמלון הראשון שבשטחו נבנה מועדון הספא המפורסם לה-מאר.

חוץ ממתקני הבריאות המפוארים שלו מציע המלון, בן 114 חדרים בסה"כ, שאר פינוקים ששמורים לבעלי כיסים עמוקים במיוחד כמו מקלחות גשם בחדרים, מיני בר גורמה, ומסך טלוויזיה ענקי שחבוי בתוך מראות מבריקות.

כתובת: Midtown West, New York City, New York
מחיר ללילה: 1,070 דולר.

Mandarin Oriental, New York

קשה לפספס את המלון הזה מהסיבה שבעיני רבים הוא שוכן בלוקיישן הכי נחשב של מנהטן, במיוחד אם הם חובבי קולינריה. הבניין בו נמצא מלון מנדרין מאכלס כמה מן המסעדות המפורסמות ביותר בניו יורק, אבל הוא רחוק מלהרגיש מאוים מהן.

הסיבה לכך היא שלל הפינוקים שהוא מציע לאורחיו כמו בריכת שחייה בגודל 75 מטרים, מתחם ספא ענק שזכה לשבחים בשל עיצובו ומגוון הטיפולים שהוא מציע, נופים מרהיבים כמעט מכל מקום וחדרי אמבטיה שלא היו מביישים בריכות שחייה פרטיות.

כתובת: Upper West Side, New York City, New York
מחיר ללילה: מ-1,100 דולר.

מלון פארק הייאט ניו יורק. אתר רשמי
מלון פארק הייאט/אתר רשמי

Park Hyatt New York

במלון הזה, שחלקו הוא דירות יוקרה, יש חמש סוויטות ששמורות לאוהבי החיים הטובים. 210 חדרי אירוח הוא כולל, אבל בסוויטות הנשיאותיות מרגישים כמו אובמה עם מתחם ספא צמוד, בריכה, חדר כושר ואפילו מסעדת שף בסגנון מקומי. מיותר לציין שהן ממוקמות על גגו של אחד הבניינים הכי שווים של מנהטן.

כתובת: Midtown West, New York City, New York
מחיר ללילה: החל מ-975 דולרים ללילה.

להטבה בהזמנה של מבחר מלונות בניו יורק לחצו כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully