וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעים ומקסימים: 10 הבאד בויז הכי מסוכנים

וואלה! NEWS בשיתוף דיזל

13.10.2016 / 10:51

ועוד כמה שלא נכנסו לרשימה כי אין מקום. כן הכנו לכן תזכורת של הגברים שמרטיטים לכולן את הלב וגורמים לנו לשכוח שהם מסוכנים. הם כל כך יפים, מסתוריים וסקסיים שלא חשוב שהסוף ידוע מראש, כולן רוצות אותם ולעזאזל התוצאות. באד בוי זה הדבר הכי חם שיש

ג'ראד לטו. GettyImages
ג'ראד לטו/GettyImages

מבחינה סוציולוגית בני אדם נמשכים לדברים שהם, איך לומר? לא ממש טובים להם, אפילו די רעים – במיוחד כשזה מגיע לאהבה ומשיכה מינית. אצל חלקנו זה קורה בתקופות מסוימות אבל אצל מרבית האנשים זוהי משיכה תמידית.

בעוד לתשוקה ולמשיכה לבאד בוי יש סיבות רבות, פסיכולוגיות ופיזיות, יש דבר אחד לגמרי בטוח - לתרבות הפופולארית יש משיכה ענקית לבחורים האלו, כי בילדים הרעים יש משהו מסתורי ונשים נמשכות אליהם תוך כדי איבוד שליטה מוחלט. אף על פי שלא תמיד ברור מהו אותו גורם X שהופך אותם לכאלו כולם יודעים שיש להם את זה. אולי בגלל שהם גורמים לסחרחורת שמלווה בדפיקות לב מואצות ופיק רגליים.

למי אכפת מהו אותו גורם ה-X, כשרואים באד בוי כולם יודעים שיש לו את זה - כשאתה לוהט אתה לוהט. והוליווד אוהבת את הבחורים הרעים שלה, סמלי הסקס שמגבילים את היכולת שלנו לנשום.

אז אם אנחנו לא יכולים לנשום אף אחד לא יוכל – הנה רשימה של כמה מהבחורים הבלתי נגישים, הכי סקסיים והכי מדליקים - כולם זכו להיקרא באד בוי, לאורך העשורים האחרונים. ושיהיה ברור שכשאנחנו אומרים רעים, אנחנו מתייחסים למרדנות אטרקטיבית ואיכותית.

בראד פיט

בראד פיט. GettyImages
בראד פיט/GettyImages

פה אין צורך לשכנע אף אחת. בראד פיט הוא זה שנשים רוצות אותו וגברים רוצים להיות הוא. נכון הוא עשה כברת דרך מאז האלימות הילדותית ב"מועדון קרב" אבל הוא דאג לתחזק את תדמית הילד הרע בדרכים אחרות, גם מחוץ למסך.

פיט הוא אחד הגברים הכי סקסיים בעולם, הוא מתחזק סטייל משתנה ומפתיע - משיער ארוך ופרוע ועד קוצים בסגנון חייל מארינס קשוח, מלתחה מגוונת, זיפים באורכים משתנים, מבט מהפנט וחיוך של מיליון דולר. אבל מגולח או לא, פיט רק משתבח עם השנים ולא ברור מה מסתתר מאחורי הפרצוף היפה הזה. נכון שחוסר הוודאות הזו, שקיימת לגביו, מחזקת את תדמית הבאד בוי שלו, אך הגירושים המתוקשרים מאחת הנשים הכי לוהטות בעולם נתנו את הנוק-אאוט הסופי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ג'וני דפ

ג'וני דפ על השטיח האדום. GettyImages
ג'וני דפ על השטיח האדום/GettyImages

אוי ג'וני, מאיפה להתחיל? אולי דווקא מהסוף. הגרושים המתוקשרים, הסרטונים והשמועות. אבל מה – "ג'וני", מסר העוזר האישי שלו, "מיוסר ומתחרט על מעשיו". וזה תמצית העניין, כי כולם כמובן סולחים לו.

דפ הוא אחד מהבחורים הרעים הידועים ביותר בהוליווד בעברו של נער הפלא הרבה הרפתקאות מתוקשרות. אך אפילו שהוא נרגע עם השנים, השחקן האקסצנטרי עם 13 הקעקועים עדיין זוכה להרבה נקודות (רעות) ולמקום מכובד ברשימה החמה. דפ אוטנטי, אף פעם לא הולך אחרי ההמון ומתהדר בהיסטוריה של מערכות יחסים סוערות, כולל אחת בשם קייט מוס, כפי שמחייב מעמדו. חייבים להודות שלבאד בוי-דפ, יש אפילו את הלוק הנכון: משקפי שמש כהים, שיער אקזוטי אה-לה קפטן ג'ק ספארו ומבט פרוע. לגמרי.

ג'יימס דין

ג'יימס דין. GettyImages
ג'יימס דין/GettyImages

אנחנו יודעים בוודאות שגברים בכל הזמנים כמהים בחשאי (או לא) לקבל משהו מהוייב שסבב את ג'יימס דין - הוא פותח כל רשימה של הגברים הרעים הכי לוהטים בעולם, בעבר ובהווה, הוא המלך הבלתי מעורער של הבאד בויז בכל הזמנים. אולי בגלל שהוא נחשב כופר במוסכמות, מורד מהמם שיש לו את כל מה שצריך: ההתנהגות הנכונה, המראה המבוקש וכמובן הסטיילינג ועיצוב השיער המתאימים.

דין היה בעצמו "מרד הנעורים" - הבאד בוי האולטימטיבי. הוא אומנם חי לפני כמה עשורים אבל אפשר רק לדמיין את רמת הטירוף שהוא היה מעורר בזמננו. דמותו מעוררת משהו פראי בכל אחד ואחת מאתנו. הוא שידר נונשלנטיות כריזמטית, במראה הנער המיואש, ולעזאזל הוא נראה כל כך טוב כשהוא עשה את זה. דין הוא ההגדרה ל"קול" מאז שהמילה קול הפכה לקול.

ג'וד לאו

ג'וד לאו. Stuart Wilson, GettyImages
ג'וד לאו/GettyImages, Stuart Wilson

כן הוא בוגדני והוא בגד בסיינה מילר המדהימה עם המטפלת של ילדיהם, אבל חייבים להודות שלאישה שבוחרת בבאד בוי מותר להגיד - אמרנו לך. עם זאת, מי שלא סלחה לו בגלל החיוך השובב או המבט הממיס אין ספק שתעשה זאת כשתראה אותו בוכה בסצנה מתוך הסרט "החופשה (The Holiday) .

לאו הודה בזה בעצמו כשאמר: "בגיל מסוים אתה מבין מה עובד בשבילך ולהיות בחור טוב מעולם לא עבד בשבילי". וזה, בנות יקרות, אמור להיות דגל אדום גדול, כל כך גדול שאי אפשר להתעלם ממנו. אבל הוא סקסי, כל כך סקסי, ואנגלי - לכן עדיין, עם כל האמור לעיל, נשים ממשיכות להתעלף סביבו.

רוברט דאוני ג'וניור

רוברט דאוני ג'וניור בקומיק-קון 2014. GettyImages
רוברט דאוני ג'וניור בקומיק-קון 2014/GettyImages

הג'וניור בשם של רוברט דאוני ג'וניור מאוד סימבולי, כי דאוני גדל על ברכי הגבריות הקשוחה המתהוללת וירש את תדמית הבאד בוי מאביו. חשבתן שטוני סטארק, איירון מן בשבילכן, הוא הגבר שיגרום לכן פיק ברכיים? תחשבו שוב - כי אין שחקן הוליוודי עם רקורד כה שנוי במחלוקת כמו השחקן שמגלם אותו והוא בעצם, זה שגורם לכן לרעוד.

דאוני, המוכשר אך המוטרד, טעם את החיים המהירים מאז גיל ההתבגרות ומאז שום דבר לא מעט אותו. הוא מחליק בקלות לתדמית הבאד בוי, מצויד במראה הנכון עם הזיפים הסקסיים על הפנים והחיוך המרושע. דאוני ללא ספק אחד הבחורים הרעים המובהקים של הוליווד ובכל זאת, הוא נמנה עם הגברים הכי אהובים בסביבה. ועוד דבר לזכותו - שרלוק הולמס מעולם לא היה כל כך סקסי.

קולין פארל

קולין פארל. GettyImages
קולין פארל/GettyImages

העישון, השתייה וניבולי הפה, כל אלו משתלבים באופן מושלם עם המראה הפרוע והמהמם של פארל. למרות שהוא נשבע שהוא מנסה להשתחרר מתדמית הילד הרע ולהמשיך הלאה, המראה הלא מגולח בשילוב עם מבטא אירי וקלטת סקס לוהטת רומזים שזה לא ממש קורה. כי כל אחד יודע שנמר לא יכול לשנות חברבורותיו, לפחות לא לגמרי. מזל.

אדם לוין

אדם לוין. GettyImages
אדם לוין/GettyImages

מהו השילוש המושלם שהופך גבר לבאד בוי סקסי? זה קל - מוסיקת רוק, קעקועים ואופנועים. אפילו אם זה רק משחק, המילים הלוהטות בשירים של אדם לוין והגוף המקועקע מעניקים לסולן להקת הרוק מארון 5, מקום של כבוד ברשימת הבחורים הרעים.

הלב מחסיר פעימה עוד לפני שהוא פותח את הפה כדי לשיר. גם העיניים המדהימות, מראה הרוקיסט, מלתחה מסוגננת ובת זוג לוהטת מסגל הדוגמניות של ויקטוריה סיקרט מחזקים את התדמית. מילה אחת לבהאטי פרינסלו – תיזהרי. בעצם כמה מילים - תיזהרי ואל תגידי שלא אמרנו לך.

רוברט פטינסון

רוברט פטינסון. GettyImages
רוברט פטינסון/GettyImages

פטינסון גנב את לבנו בסרט דמדומים בדמותו של אדוארד קלאן הערפד המיוסר ומאז הוא לא משחרר. הלסת המפוסלת, הזיפים שמעטרים אותה והמבט החודר גורמים לו להיות הבאד בוי המודרני הכי אטרקטיבי באזור.

ואכן, פיטרסון הוכיח כי בוגד תמיד יהיה בוגד ובנים רעים תמיד יהיו בנים רעים, כשתחזק לופ בגידות שהחל בקריסטן סטיוארט עבר לדילן פאן ושוב חזר לקריסטן סטיוארט. אבל כשסטיוארט נקמה ובגדה בו זה רק גרם לנו לרצות לחבק ולנחם אותו לנצח. ופה נצח הוא לגמרי נצח, כי ערפדים לא מתים הם רק נעשים מושכים יותר.

כריסטיאן בייל

כריסטיאן בייל. Ian Gavan, GettyImages
כריסטיאן בייל/GettyImages, Ian Gavan

לכריסטיאן בייל שמגלם את באטמן, האביר האפל, יש פתיל קצר ומספר אירועים אלימים בעברו שהוכיחו את זה. אבל כשחבריו טענו שהוא פשוט היה מדוכא בשל מותו של חברו הקרוב, הית' לדג'ר נשבר ליבן של כל הבנות, כי האביר האפל כל כך אפל ומיוסר שמותר לו הכול.

הוא דוגמה מושלמת לדמות הבאד בוי עם מזג חם, לוק קשוח וסקס אפיל של ג'ק קלי המכונה קאובוי אותו שיחק בסרט "נערי העיתונים" - לכן, כמובן, כולן משוכנעות שאי שם יש לו לב של זהב.

ג'ונתן ריס מאיירס

ג'ונתן ריס-מאיירס. Evan Agostini, AP
ג'ונתן ריס-מאיירס/AP, Evan Agostini

מה שלא תעשו אל תיישרו מבט לתוך עיניו של ג'ונתן ריס מאיירס, הוא סקסי ומהמם, אבל תאמינו לנו אתן לא רוצות ללכת לשם. מאיירס מתנסה בכול כשהוא לא מול המצלמה - אלכוהול, סמים ומעצרים. מדליק אבל מסוכן. אין פלא שהוא בוחר לגלם תפקידים של ילדים רעים כמו הנרי השמיני ודרקולה. אבל אם אתן בכל זאת אוהבות אותו אנחנו לגמרי מקבלים את זה. הוא מקסים באקסטרים.

קבלו את התנצלותנו הכנועה

אפילו שהם שוברים לנו את הלב אנחנו רוצים להתנצל בפניהם, הבחורים הרעים שלא הזכרנו. אבל זה רק בגלל שאין לנו מספיק מקום. כי יש עוד הרבה גברים שנושאים את התואר באד בוי וגורמים לנו להזיל ריר כל פעם מחדש.

ככל שהם יותר רעים נשים רוצות עוד ועוד מהם. אז הנה עוד כמה שמות שמרעידים לנו את הלב כבר כמה עשורים: מרלון ברנדו, סטיב מקווין, צ'רלי שין, שון פן, אמינם, ג'ון מאייר, ראסל בראנד, שיה לה-באף וג'ראד לטו. ויש עוד. אנחנו פשוט כבר לא עומדים בזה. נשברנו.

  • עוד באותו נושא:
  • באד בוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully