וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הלבבות: כך תזהו את הבד בוי

21.9.2016 / 10:10

הם הבחורים שכל הבנות אוהבות וכל הבנים רוצים להיות הם. כולם מודעים לנוכחות שלהם, אבל לא יכולים להגדיר מה בעצם הופך כל אחד מהם לילד הרע שאי אפשר לעמוד בפניו – אבל יש מספר תכונות שמאפיינות בד בוי ויאפשרו לכם למצוא אותו בקלות - כל הפרטים בפנים

ג'יימס דין. GettyImages
ג'ימס דין - הבאד בווי האולטימטיבי/GettyImages

אין צורך להיבהל, אנחנו לא מתכוונים לשים את הפוקוס על בחורים רעים ומסוכנים. אבל בעצם אולי הם באמת קצת מסוכנים, במיוחד לשלוות רוחן של הבנות ולמעמדם של שאר הבחורים בסביבה. אנחנו מחפשים את הבד בוי, זה שמאמץ את הצד האפל שבו בלי היסוס, שדפוס החשיבה שלו אחר מזה של בחורים נחמדים. ונחשו מה? הוא זוכה בכל התהילה. אז תזהרו במה שאתם מבקשים למצוא.

הם אלו שמטריפים את הנשים בלי לעשות שום דבר בשביל זה, הם יסחפו את הבחורה שאתם תמיד רציתם וסביר להניח גם ישברו לה את הלב. נשים לא יכולות לעמוד בתחושות וברגשות שהם מעוררים - השנה היא 2016 ובנות בכל העולם עדיין מפנטזות, ומתרגשות, על גבול ההיסטריה, משחקנים כמו מרלון ברנדו וג'יימס דין שנמנים עם האבות הקדמונים של הבאד בויז.

אם תציצו בחשבון האינסטגרם של קודי סימפסון תמצאו לא מעט תמונות של הגיבורים האלו כי גם באד בוי מודרני צריך השראה. ברנדון ודין בעצמם סיפרו בשנות ה-50 שרק מלשחק בסרטים כמו חשמלית ושמה תשוקה ומרד הנעורים הם הרגישו חזקים, גבריים, סקסיים ועוד תגובות פיזיות דומות. המכנה המשותף – בלתי ניתן לעמוד בפניהם.

תפנימו: מרד הנעורים רלוונטי גם היום

בדרך כלל יודעים מי הוא הבד בוי באזור. אם זה בגלל שזוהי התדמית שהדביקה לו הסביבה, אם זה משהו במראה שלו, בצורה בה הוא מחזיק את הגוף, או בגלל הדרך בה הוא מתנהג, מדבר ומתלבש. כולם רואים את זה אבל אחד לא ממש יודע מהם התכונות שהופכות אותו לכזה, לילד הרע האולטימטיבי.

באופן כללי זה בעצם האנטי-ילד טוב, החוסר מוכנות לנסות ולהרשים, שום ניסיון לזכות באהדה ובהערכה של מישהו, כי הוא לא צריך להשתדל, הוא כזה והוא זוכה בהם באופן טבעי, בלי להתאמץ.

לבאד בוי יש מאפיינים רבים, מרביתם של ילד שובב – הוא לא ממש מחפש צרות אבל תמיד יש תחושה שהן שם, מרחפות מעליו, יש תחושה שהסכנה קרובה ועוד רגע הוא מסתבך. אבל האמת, הוא אף פעם לא מסתבך. הוא גבר שאי אפשר לעמוד בפניו, סוג של שובר לבבות. אז להיות ילד רע זה בעצם די טוב.

אכן, זה לחלוטין טוב להיות רע, כי הכינוי נדבק לבחורים האלו בהערצה, באהדה ולא פעם אפילו בחיבה – מה שהם לא יעשו יסלחו להם. אולי כי הם כל כך מדליקים וסקסיים ובטוח מסתתר בתוכם ילד טוב ורגיש – או לפחות זה מה שכולם רוצים לחשוב. אבל מיהו הבד בוי, ומהם התכונות שעושות אותו כזה? בנות, אם תדעו את התשובות תוכלו למצוא אותו, ובנים אתם תכלו לנסות להיות הוא.

יו ג'קמן. GettyImages
לא כולם יכולים להיות וולברין. יו ג'קמן/GettyImages

המדריך השלם לזיהוי הבד בוי הקלאסי

ישנם מספר פרמטרים שמעידים שהבחור שלפניכם הוא בד בוי אמיתי, אה לה ג'יימס דין -

עצמאי ועקשן הבד בוי עושה מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה. חוסר ודאות לא באה בחשבון.

שחצן עד כדי כך שזה גובל בחוצפה הוא לא צנוע ולא מצטנע. אבל הוא גם לא מגזים. הכול במסגרת המגניבות הנונשלנטית. לפעמים זה נראה אפילו במסווה של נימוס קר או ביטחון עצמי .

ישירות והחלטיות זו בעצם תכונה שנגזרת מהסעיף הקודם. הבד בוי אומר מה שהוא חושב ומה שהוא רוצה והוא אומר את זה בבהירות. הוא לא מתחמק ולא משתמש במשפטים מעורפלים.

אדישות הכרחית זו בעצם אחת התכונות הכי משגעות אצל הנערים האלו אבל גם הכי מושכת. הם לא נראים מודאגים אף פעם והם לא מגיבים ברגישות. היסטריה? אין דבר כזה.

זכאות לקחת כי זה מגיע לו ולדרוש את מה שהוא רוצה, מאותה סיבה - כי זה מגיע לו.

מרגשים נכון שאת זה ראיתם בעצמכם? אם הרגשתם את זה ולא הבנתם למה אז תדעו שזה בגלל שהם לוקחים סיכונים, מחפשים הרפתקאות ומנהלים חיים מעניינים יותר מכל גבר מסודר רגיש ובטוח.

מנהיגות הם מובילים ולא מובלים. את עצמם ואת האחרים ולכן הם משיגים מטרות.

דומיננטיות ילדים רעים הם כמו מפקדים, ואת הסמכות הם מקבלים מהחברה שמעריצה אותם – זה בגלל שהם אינטלקטואלים, פיזית ומנטלית.

הם מקניטים בשובבות אבל עם רמיזה של זלזול, בלי להעליב

יש להם סטייל הבד בוי לא ממש עוקב אחרי המגמות, המגמות עוקבות אחריו. תראו כמה טרנדים ומגמות אופנה הפכו לוהטים, הרבה בזכות אותם ילדים רעים - מעיל העור בגרסאות שונות נחשב לפריט הכי קול בכל הזמנים, ג'ינס משופשף עם קרעים הוא לגיטימי לגמרי וכך גם קפוצ'ון מגניב ומגפי צ'לסי. כם הבושם BAD של דיזל עוצב בהשראת ז'קט האופנוענים של הבד בוי וכך גם הניחוח, גברי ומרדני - כמה שיותר קשוח ולא מתאמץ ככה יותר סטייל.

מסתורים ובלתי צפויים נכון שזה מעורר סקרנות?

באד בוי משלכן

כשיודעים מהם המאפיינים של הבד בוי קל לזהות אותו בין ההמון, הוא הקאבוי שלבוש שחור בין כל הבוקרים שלובשים לבן. ההתנהגות שלו מציינת כוח והסטטוס שלו תמיד מוצלח וחזק. אין פלא איפה שהבחורים הרעים הם אלו שכל בחורה בעולם אוהבת לשנוא אבל באותה מידה תשמח להיות עם אחד. כי מי לא מחפשת גבר כמו האן סולו, ג'ק ספארו, וולברין או ג'יימס בונד ?

אבל מכיוון שאלו נמצאים רק בסרטים, וזה יהיה בלתי אפשרי לשלוף אחד מהם אפשר לקחת את המדריך שלמעלה ולבדוק את הבחורים שבסביבה שלכן – אם הם מתאימים ליותר מארבעה אפיונים מצאתן אותו, הבד בוי שלכן. עכשיו תתמודדו.

וואלה! NEWS בשיתוף דיזל
  • עוד באותו נושא:
  • באד בוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully