וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר התוכנות שישדרגו את הדסקטופ שלכם

13.9.2015 / 12:18

לסמס, לערוך, לעבד ולהציג: הכירו את עשר התוכנות החינמיות שה-Mac שישדרגו לכם את החיים. והחדשות הטובות ביותר? כולן כבר מותקנות על המחשב בחינם

Mountain Lion.
מקינטוש. יעילות חסרת תקדים

ישנה שמועה המסתובבת ברחבי הרשת במשך שנים, האומרת כי לאחר המעבר ממחשב חלונות למק, לא תצליחו למצוא תוכנות מוצלחות. הרשו לנו להפתיע אתכם - דווקא ב-Mac ממתינות לכם התוכנות המוצלחות ביותר כמעט בכל קטגוריה.

הכירו את עשר התוכנות המצטיינות שלא תוכלו להסתדר בלעדיהן, וכולן מותקנות על המחשב ויהיו מוכנות לפעולה ברגע שבו תפעילו אותו בפעם הראשונה

Safari - הדפדפן היעיל ביותר

דפדפן האינטרנט של Apple הוא כמובן ספארי, שבוודאי מוכר לכם מהאייפון או האייפד. בגרסת המחשב שלו, הוא נותר מהיר במיוחד, ומצרף לכך יתרון ברור - במיוחד על פני כרום - והוא יעילות חסרת תקדים. במבחנים שונים שנערכו, נמצא כי ספארי מסוגל לפעול עד שלוש שעות יותר מכרום על סוללה טעונה, באותם התנאים בדיוק.

Mail - ניהול כל חשבונות המייל במקום אחד

חשבתם שבעידן הג'ימייל כבר לא צריך תוכנה ייעודית למייל? זו באמת לא חובה, אך אחרי שתכירו את Mail לא תרצו לגשת לחשבון הדוא"ל שלכם בשום דרך אחרת. זו לא רק תוכנה אלגנטית ומהירה במיוחד (שמותקנת מראש על המחשב, בחינם), אלא שהיא מאפשרת לכם בנוסף לניהול המיילים גם את האפשרות להוספת סימונים על-גבי קבצי PDF , מילוי טפסים והוספת חתימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Pages - מעבד תמלילים תומך עברית

Pages הוא מעבד התמלילים שאותו מפתחת Apple עצמה, וגם הוא, ניחשתם נכון, מגיע בחינם עם המחשב בגרסתו המלאה. כבר כמה שנים שהוא תומך בכתיבה בעברית ימין לשמאל ללא שום בעיות, והממשק שלו משלב בין נוחות ויופי ובין תכונות מקצועיות לכתיבת עבודות אקדמיות.

Keynote - מצגות מקצועיות בקלות

אם יצא לכם לראות פעם את אחד מאירועי החשיפה של מכשירי אייפון או מק חדשים, בוודאי התרשמתם מאיכות המצגות המופיעה ברקע. ובכן, יש לנו חדשות טובות: את אותה התוכנה שמשמשת את אפל ליצירת האירועים המרשימים הללו תוכלו להתקין בחינם על כל מק חדש. היא גם תומכת באופן מלא בעברית, כמובן.

מחשב iMac החדש של אפל. אפל, אתר רשמי
imac. תמיכה מלאה בעברית/אתר רשמי, אפל

Photos - גלריה בענן

אם נמאס לכם שכל התמונות שאתם מצלמים הולכות לאיבוד בין כל המחשבים והמכשירים הניידים שלכם, Photos ממש תציל אתכם משיגעון. התוכנה הזו תנהל עבורכם את גלריית התמונות , ותאפשר גיבוי מלא של כל הצילומים בענן. אם אתם מצלמים באמצעות האייפון והאייפד, הגיבוי הזה יעשה באופן אוטומטי לחלוטין והתמונות פשוט יופיע במחשב.

Messages - לסמס מהמחשב

תוכנת השיחות של Apple נהנית מחיבור ישיר למכשיר האייפון שלכם. זה אומר שאפשר לשלוח הודעות iMessage ו-SMS ישירות מהמחשב, וגם לקבל הודעות כאלה ברגע שהן מגיעות לטלפון. הגיע הזמן להניח את האייפון על השולחן ולהתרכז בעבודה על המסך.

GarageBand - לערוך מוזיקה כמו הגדולים

תוכנת עריכת המוזיקה GarageBand היא אולי הכלי הייחודי ביותר שניתן להתקין בחינם על כל מחשב מק חדש. היא מאפשרת הקלטת שירים, חלוקתם לפי ערוצים, הוספת אפקטים ושאר יכולות שבדרך כלל תמצאו רק בסטודיו שעלות הציוד בו עומדת על מיליוני שקלים.

Time Machine - גיבוי שכיף להשתמש בו

גיבוי המידע על המחשב שלכם הוא בדרך כלל לא עיסוק מהנה במיוחד, אך זה משתנה עם Time Machine שהיא תוכנת הגיבוי של Apple. היא פועלת באופן אוטומטי לחלוטין ברגע שמחברים כונן חיצוני למחשב, והגישה למידע שנשמר נעשית דרך תפריט שנראה ממש כמו טיסה בחלל, כולל מפת כוכבים אמיתית.

Notes - לא לשכוח כלום

מכירים את אפליקציית הפתקים של האייפון? Notes היא אחותה התאומה למחשבי מק, המציעה סינכרון מלא ואוטומטי בזמן אמת, כך שכל פתק שתרשמו במחשב יופיע מייד באייפון ולהפך. כך תוכלו לשמור מייד כל רעיון שעולה לכם בראש, כל סיכום שיעור וגם מספרי טלפון או כתובות, ולהיות בטוחים שאלו מגובים מיידית ונגישים מכל מקום.

iMovie - עריכת סרטים בקלות

רוצים להכין סרטון מצחיק לחברים, או לערוך את הסרט שצילמתם בטיול המשפחתי לחו"ל? iMovie היא תוכנת עריכת סרטים המשלבת בין כלים רבי עוצמה וממשק אינטואיטיבי שאפשר ללמוד בתוך דקות. גם במקרה הזה, תוכנות בעלות יכולות דומות יעלו לכם מאות ואלפי דולרים - בעוד ש-iMovie מוצעת להורדה בחינם עבור כל רוכש מחשב מק חדש.

וואלה! NEWS בשיתוף iDigital

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully