וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע וטבע: כך תעצבו את שולחן החג

16.9.2015 / 11:39

לא קל להיות מארח אבל למי שכבר יצא למשימה, הנה כמה טיפים שאף שולחן חג לא יהיה שלם בלעדיהם

שולחן חג. ShutterStock
לחדש ולרענן את שולחן החג/ShutterStock

חגי תשרי מסמנים התחלה של שנה חדשה אבל גם של סוף. סשן הקניות הבלתי נגמר יגיע לקיצו, השיטוטים בקניונים ובשווקים ההומים ייפסקו כמו גם איסוף המתכונים מהדודות, שלא לדבר על מסכת ההתלבטויות והלחצים שנלווים לבחירת התפריטים ורשימת המוזמנים.

כן, לא קלים חייהם של המארחים לפני ארוחות החגים שתפתחנה את השנה העברית החדשה. לא שיש מישהו שמקנא בהם, אבל אם כבר נלקחה האחריות והצורך לארח ולהרשים גבר על הרצון לפתוח את השנה ברוגע, כדאי לעשות את זה בסטייל.

מעבר למאכלים המסורתיים, המתנות והשמלות החדשות, יש כמה דברים ששולחן חג לא יהיה שלם בלעדיהם. הבשורות הפחות טובות הן שככל הנראה, זה לא יוריד מהלחץ בימים הקרובים. אבל מצד שני, מדובר בטיפים קטנים ומרעננים שיעשו לכם את הארוחה.

1. היו צבעוניים - תמיד נכון לפתוח את השנה בתחושת גיוון וחדשנות. תשכחו משולחן הסבתא הבוהק מלובן וחפשו מפות צבעוניות וראנרים שיוסיפו מהאישיות שלכם לרוח החג. שימו בצד את סט הצלחות המסורתיות החדש שקיבלתם וחשבו על צבעים שוברי שגרה שיגרו את האורחים שלכם.

2. היו טבעיים – טוב, לא צריך להוריד את השולחן העמוס לגינה או לפארק אבל כמה אגרטלים עם פרחים ריחניים בהחלט ייפתחו את הלב ובלוטות הריח. פרחי לבנדר מומלצים במיוחד ויעניקו לשולחן שלכם נוף מרגיע יותר.

3. היו צלולים – פזרו על השולחן משקאות זכים שיעשו לאורחים שלכם סדר נפשי ובהירות מחשבתית. נסו לחדש ולהפתיע במידת האפשר. יש כמה משקאות חדשים שעלו באחרונה על המדפים וכבר הוכחו כאהובים על כולם, ביניהם נסטי מוגז המכיל מים מינרליים.

4. היו אישיים – הציבו קערות אישיות לכל אחד מהאורחים. הן רב תכליתיות ומשמשות לשתיית מרק ושאר סלטים, אבל היתרון הגדול ביותר שלהן הוא אחסון נרות דולקים בקבלת הפנים וברכה אישית לכל אורח לקראת השנה החדשה.

נסטי מוגז. באדיבות נסטי,
נסטי מוגז. מפתיע ומחדש/באדיבות נסטי

5. היו יצירתיים – יותר נכון, תנו לילדים שלכם להיות יצירתיים. ברכות לחג, ציורים של המשפחה ואפילו קישוט אוריגמי יעשו את הערב לאורחים ויוציאו את הקטנים שלכם גדולים מהחיים.

6. היו רשמיים – נכון, מדובר בשולחן חג משפחתי שנועד להשרות אווירה קלילה, ועדיין, אין כמו ניצוצות תרבות שיוכיחו לדודה שלא ראתה אתכם מגיל 15 שאתם חזק בענייני העולם הגדול. הציבו על השולחן פריטים בעלי משמעות היסטורית כמו פמוטים ישנים, אגרטל חרסי או מלחיות של פעם.

7. היו אנושיים – מלבד ההאבסה עצמית באוכל, מטרת הארוחה החגיגית היא לחזק קשרים משפחתיים וחבריים. לפיכך, הציבו על השולחן חפצים נמוכים ככל האפשר שלא יסתירו למשתתפים אחד את השני ולא ימנעו מפגשי עיניים. אפשרו זרימה חופשית של שיחות בלי הפרעות וחסימות.

טיפ אחרון: הורידו לחץ ותיהנו. החלק הקשה כבר מאחוריכם ועכשיו הגיע הזמן לזרום עם מה שעמלתם עליו בשבועות האחרונים. שנה חדשה לפניכם וזה אומר להתחיל לאסוף חוויות כבר מעכשיו. אחרי שתסעדו, תרוו, תצחקו, תעדכנו ותרעננו, תדעו שאתם בדרך הנכונה.

וואלה! NEWS בשיתוף נסטי
  • עוד באותו נושא:
  • נסטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully