וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכני נסיעות? כך תעשו כסף בלי לצאת מהבית

12.8.2015 / 9:43

הטכנולוגיה הזמינה והידע שמוצף ברשת הפכן את מקצוע סוכן הנסיעות לשירותי בלבד. איך תנצלו את זה לטובתכם ותרוויחו מזה כסף

סוכני נסיעות. כן, התפקיד הזה עדיין קיים אך לא צריך להיות מגלה עתידות כדי לדעת שהטכנולוגיה כבר מצאה לו לא מעט תחליפים ראויים. לא, לא מדובר במשהו אישי חלילה, אלא בתהליך טבעי של היוותרות מתווכחים וגישה זמינה לידע זמין בזמן אמת.

דור ה-Y, ככה קוראים לכם בשנים האחרונים, לא ממש צריך מבוגר אחראי שיגיד לו כיצד לרכוש מושב מועדף בטיסה של איזי-ג'ט ואיפה נמצאת המסיבה הטובה ביותר באיביזה.

פעם, זה עוד היה נחלתם של כמה גיקים ויודעי דבר, אבל היום, כדי להזמין מלון בברלין לא צריך מחשב. מספיק להיכנס לאפליקציית הסמארטפון של בוקינג או טריפאדוויזר כדי לחסוך את עמלת התיווך שגובים סוכני הנסיעות ואפילו את פערי המחיר שנוטים בבירור לטובת הספקים הבינלאומיים.

החדשות הטובות הן שכאמור, כל אחד יכול לסגור לעצמו את החופשה הבאה בדרך קלה ומהירה. אבל החדשות היותר טובות הן, שבדרך גם אפשר להרוויח מזה כסף. כל מה שאתם צריכים זה לדעת כמה דברים בסיסיים ואתם יכולים להתחיל ולשווק נופש בארץ או בחו"ל גם לחברים שלכם ולבני המשפחה.

אז מה באמת דרוש לכם כדי להפוך לסוכני נסיעות מקוונים וכמה כסף תוכלו להרוויח מזה?

חשיפה לצורך מכירה

פתחו עמוד פייסבוק או קבוצת וואטסאפ גדולה ככל האפשר והתחילו להפיץ את הבשורה. אתם יודעים היכן קונים מוצרי תיירות זולים משאר הספקים בארץ וכדאי שגם אחרים יידעו על זה ואפילו יפיצו את זה הלאה. תתפלאו לראות את רמת ההיענות הגבוהה שתזכו לה שכן איש לא ימהר להחמיץ טיסה למילאנו ב-100 דולר או סופ"ש בצפון באלף שקלים לזוג.

חפשו נישה מבודלת

נכון, זה לא המקצוע הראשי שלכם אבל אם כבר לנבור באינטרנט ולאסוף מבצעים שווים, הרבה יותר קל להתמקד בנישה או תחום מסוימים. הגישה למידע תהיה גבוהה יותר עבורכם אם תתרכזו למשל, באתרי סקי, הפלגות נופש או אפילו יעד מוגדר כמו צפון איטליה או מרכז אמריקה. אם מצאתם נישה שמעניינת אתכם הרחיבו ככל האפשר את מגוון החופשות וההצעות בה. במילים אחרות הפכו למומחים.

הישראלים מעדיפים חו"ל

הנה עובדה מעניינת שלא ידעתם: מרבית הלקוחות הישראלים שרוכשים מוצרי נופש באינטרנט מעדיפים לעשות זאת באמצעות אתרים בינלאומיים ולא הישראלים. לפיכך, מיותר להשקיע בבניית מנועי חיפוש יקרים ומוצרים ייחודיים. עדיף לכם לצבור קהל לקוחות נאמן ולשמר אותו עם מבצעים חמים שתמצאו באתרים הקיימים, העיקר שיסגרו באמצעותכם.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מטוס אילוסטרציה. AP
כולם רוצים לטוס במחירים טובים/AP

הסעיף הזה הוא החשוב ביותר: אותם אתרים בינלאומיים ישמחו להעניק לכם עמלות אם רק תרשמו אליהם כסוכני נסיעות. לא מדובר בעמלות גבוהות במיוחד אלא באחוזים בודדים, אבל אם תמכרו כמות גבוהה של מלונות בחו"ל או טיסות תצליחו לקבל צ'ק לא רע מדי חודש היישר לתיבת הדואר שלכם או לחשבון הפייפאל.

הצטרף לתאגיד נסיעות

בישראל קיימים כיום שני תאגידים גדולים שמעניקים גישה לכלל המערכות הטכנולוגיות באמצעותן תוכלו לבצע הזמנות כסוכני נסיעות לכל דבר ועניין. מדובר באייג'נט-דיירקט ובחברת TCT. תמורת כמה עשרות דולרים בחודש תוכל גם לבצע פעולות כרטוס מבלי להפקיד ערבויות של מאות אלפי דולרים לחברות תעופה ולספקי תיירות.

הציעו מוצרים נלווים

אל תסתפקו רק במכירות של מלונות או טיסות. גישה למערכות ההזמנות ואתרי האינטרנט הגדולים בתחום התיירות יבטיחו לכם גישה גם למוצרים נלווים כמו ביטוח נסיעות, שירותי קרקע כמו טיולים יומיים, בניית מסלולים ומכירת שוברים למסעדות ומוסדות בידור. הקפידו לא להתחרות באתרי ההזמנות הישראלים. רובם מוכנים לוותר על עמלתם ולהפסיד הכנסה בתמורה לסגירת עסקאות.

אל תסרבו ללקוחות

החברים שלכם, כן, גם הם, יבדקו אתכם באופן תדיר ויבקשו לדעת האם ניתן להוזיל עוד את עלויות הנופש שלהם. ברגע שזה קורה, יש לכם את הידע המתאים להשוות את המחירים אליהם נחשפו, אם רק תשתמשו בכלים הנכונים ותעשו שימוש באתרי האגריגציה הגדולים בעולם. רובם יציעו לכם שיתוף פעולה אם רק תוכיחו שיש לכם קהל נאמן.

רוב גורמי התיירות והעוסקים בענף התיירות ימליצו לכם לעשות קורס סוכני נסיעות. אבל לא אנחנו. לסוכני הנסיעות אין כיום יתרון מוכח על פניכם מלבד המוניטין שלו ותודעת השירות שרכש במהלך השנים. הטכנולוגיה מאפשרת לכולם להיות סוכני נסיעות ומי שחי את עולם התיירות אסור כמובן להפסיד את זה.

וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • תיירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully