וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתוח את שנת הלימודים בסינק

8.11.2014 / 8:16

סטודנטים, תנו לכל המכשירים בחייכם לדבר זה עם זה. זה יחסוך לכם זמן וכאב ראש ויעזור לכם לתקתק את התרגילים והמצגות

סטודנט קורא ספר עם אוזניות. ShutterStock
התחברו לענן/ShutterStock

השכמה בשש בבוקר, אוטובוס לאוניברסיטה, שיעור ראשון ב-08:15, סלט מהקפיטריה לצהריים, שיעור אחרון ב-14:15, קפיצה למכון הכושר ומשם ישר למשמרת ערב בעבודה. כידוע, להיות סטודנט בישראל זה ממש לא קל, וכשכל יום בשבוע הוא יום ארוך ואינטנסיבי, כל דקה קובעת. כאן בדיוק נכנסת לתמונה הטכנולוגיה; המכשירים שאתם משתמשים בהם יכולים לדבר זה עם זה, לעזור לכם לנהל את סדר היום העמוס שלכם ואת שלל המשימות המוטלות עליכם ולחסוך לכם זמן יקר.

שירות הענן של אפל iCloud במערכות ההפעלה SO X ו-iOS 8, מבטיח שהאייפון הצמוד שלכם, האייפד הדקיק והמקבוק החזק יהיו תמיד מסונכרנים זה עם זה. עם iCloud, המידע והקבצים שלכם מגובים וזמינים לרשותכם בכל רגע ורגע. וגם אם אתם מאבדים את אחד המכשירים או משדרגים למכשיר חדש – כל מה שצריך לעשות הוא להזדהות באמצעות ה-Apple ID שלכם וכל החומרים שגובו ב-iCloud ישוחזרו ויופיעו מיד במכשיר החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכתוב בכל זמן ובכל מקום. iPad Air/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיזה שעה מתחיל המבחן בסטטיסטיקה ב'? איפה קבעתי להיפגש עם קבוצת הלמידה בפסיכולוגיה חברתית? והאם זה רק נדמה לי או שהבטחתי להביא עוגיות? יש אנשים שזוכרים מה הם לבשו ביום רביעי האחרון של חודש אוקטובר ומה הייתה הטמפרטורה בחוץ באותו היום, אבל רובנו צריכים כלים פשוטים שידאגו לעדכן אותנו ולהזכיר לנו באיזה יום קבענו עם המרצה בשעת הקבלה ומתי נפגשים ללמוד למבחן אמצע, באילו ימים אנחנו עובדים השבוע, ואפילו באיזה תאריך הזוג הדביק מהצבא מתחתן. במקום להתפזר, תנו ל-iCloud לעזור לכם. כל פגישה שהזנתם בבית ללוח השנה במקבוק תתעדכן גם באייפון, וכל איש קשר ששמרתם את פרטיו בסמארטפון מגובה גם במחשב הנייד. לא תצטרכו יותר לשחזר את צעדיכם בניסיון לזכור מה בדיוק קבעתם ומה רשמתם איפה, אם בכלל; שמרו את התאים האפורים למה שחשוב באמת (אפרופו מבחן בסטטיסטיקה ב').

עם כל הכבוד לעטים ולמרקרים, את העבודות הרבות שתכינו במהלך התואר אתם הולכים להגיש בפורמט דיגיטלי - וגם כאן ה-iCloud יעמוד לשירותכם. ישבתם בבית להכין מצגת Keynote מפוארת לשיעור האחרון בקורס. קיצצתם בשעות השינה כדי לנסח בקפידה כל שקף ושקף ובאתם לכיתה שעה לפני הזמן כדי לעשות חזרה עם השותפים שלכם לפרויקט. אפילו אם השארתם את המחשב בבית, העבודה לא מוכרחה להיפסק: כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוף את האייפון ולפתוח את המצגת באפליקציית Keynote. ליטושים אחרונים ואתם מוכנים להצגה של הסמסטר. אתם בעיצומה של כתיבת עבודה סמינריונית מסעירה והראש לא מפסיק לעבוד? הרעיונות הטובים ביותר והניסוחים המדויקים ביותר צצים במקומות המוזרים ביותר? היעזרו באייפד אייר כדי לכתוב בכל זמן שתרצו; אפליקציית Pages תפתח את הקובץ בדיוק במצב שבו עזבתם אותו בבית.

יום הלימודים סוף-סוף נגמר ואתם שמים פעמיכם, עייפים אך מרוצים, לתחנת האוטובוס או הרכבת. עוד ארבעים דקות אתם בבית. מה תעשו בזמן הזה? תאזינו לאלבום החדש של טיילור סוויפט, שהורדתם אתמול בערב ל-iTunes. בזכות הסנכרון האוטומטי בין המחשב לסמארטפון אתם יכולים ליהנות ממנו בלי להסתבך. אז שימו אוזניות והתרווחו במושב. הגיע הזמן לנוח קצת.

  • עוד באותו נושא:
  • סטודנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully