וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לגשם: מעילי חורף לילדים

30.10.2014 / 10:14

המעיל הוא השכבה החיצונית שמגנה על הילד או הילדה שלכם מפני הרוח והגשם. חשוב שהוא יהיה חם ועמיד - ועל הדרך גם יפה וטרנדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו גם ווסט. הוניגמן קידס לסתיו-חורף 2015-2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוקר אפרורי וגשום. אתם והילדים מתארגנים ליציאה לעבודה ולבית הספר. רגע לפני שפוסעים החוצה, אתם רוכנים אליהם ורוכסים טוב-טוב את המעיל, כדי ששום טיפת גשם או משב רוח קריר לא יחדור מבעד לשכבת ההגנה החיצונית, שמפרידה בין האוצר שלכם לבין הסערה שמתחוללת בחוץ.

אז איך תבחרו את המעיל או את הג'קט שישרת את הילדים שלכם בחורף הזה ואולי גם כמה חורפים קדימה? שיקול מוביל הוא כמובן שיהיה שימושי, חם ונוח, ולא מסורבל מדי, אבל גם הטעם האופנתי של הילדים שלכם בהחלט קובע. הם יכולים ללכת לכיוון הספורטיבי שכל כך טרנדי עכשיו, ולבחור בג'קט טדי רך בסגנון קבוצות הספורט מהקולג' האמריקני, עם שרוולים צבעוניים ורקמות של אותיות ומספרים.

אפשרות טרנדית נוספת היא מעיל הבומבר, ששולט כבר כמה חורפים בקולקציות של הגדולים ושל הקטנים גם יחד. במקור נוצר המעיל הזה עבור טייסים בראשית המאה ה-20 (מכאן שמו - מעיל "מפציץ"), שטסו בכלי טיס פתוחים ונזקקו להגנה רצינית מפני הקור המקפיא בגובה. המעיל הקצר עם הרוכסן מצויד בצווארון ובחפתים גמישים ורכים ש"נסגרים" לכיוון הגוף מונעים את בריחת החום.

אסור לשכוח גם את השילוב הקלאסי בין מגפי גומי אטומים למעיל ניילון תפוח עם קפוצ'ון. הוא לא רק יגן על הילד או הילדה שלכם מהרוח הקרה, אלא גם יאפשר להם לדמיין שהם אסטרונאוטים שעושים את צעדיהם הראשונים על הירח - או בקיצור לדלג בכיף בין השלוליות מבלי להסתכן בהרטבת הגרביים. אופציה מצוינת נוספת היא הווסט נטול השרוולים, שיכול בהחלט להחליף את המעיל כשמזג האוויר מאפשר, או להצטרף אליו כשכבה מבודדת נוספת בימים קרים במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעילים של הוניגמן קידס. לילדה: מעיל כחול ב-139.90 שקל, לילד: מעיל שחור ב-139.90 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעילי טדי של הוניגמן קידס. לילדה: ז'קט ורוד-לבן ב-139.90 שקל, לילד: ז'קט אפור ב-259.90 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעילים של הוניגמן קידס. לילדה: מעיל בומבר לבן ב-149.90 שקל, לילד: מעיל ניילון תפוח ב-180.90 שקל או ב-129.90 בקולקציית הבייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully