וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנמרה שבך: זה הזמן ללבוש הדפסים

21.10.2014 / 13:16

פריט מודפס לצד הפריטים החלקים יכול להקפיץ את ההופעה שלך, ושמלה דרמטית אחת יכולה ללוות אותך יום שלם. וגם: איך לובשים כמה פרינטים ביחד?

קייט מידלטון לובשת שמלת דיאן פון פירסטנברג, קטומבה, אוסטרליה, 17 אפריל 2014. Phil Noble, GettyImages
קייט מידלטון מפציצה בפרינט/GettyImages, Phil Noble

צורות גיאומטריות, פרחים, חיות וכל מה שרק אפשר לדמיין – האריגים המודפסים יבטיחו לך הופעה שיקית ולא שגרתית. טכניקת הדפס הטקסטיל, שקיימת ברחבי העולם כבר מאות שנים, מאפשרת להשיג תבנית מורכבת ומיוחדת על גבי האריג ולשלב בין צורות שונות ובין שלל צבעים מרהיבים. פרינט יפה במיוחד יכול להיות יצירת אמנות של ממש. בקיצור, הגיע הזמן לפנות להדפסים מקום של כבוד בארון שלך.

לפעמים פרינט הוא הבחירה הבטוחה. כך לדוגמה, חולצה מכופתרת עם הדפס זעיר יכולה להקפיץ את הלוק המשרדי שלך. פריט מודפס שנבחר בקפידה ירמוז שהשקעת מחשבה ואפילו הומור בלבוש שלך ויעזור לך למשוך אליך את כל המבטים בחדר הישיבות. ניתן, למשל, לשלב חולצת אריג שחורה עם תבנית של סוסים לבנים עם חצאית כהה וג'קט בהיר. לחילופין, אפשר לבחור חצאית מודפסת וטופ בצבע אחיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2015. חצאית: 199.90 שקל, חולצה עם סוסים: 199.90 שקל, ג'קט לבן: 249.90 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימים סתוויים אלו, שמלה עם שרוולים ועם הדפס דומיננטי היא פריט חסכוני במיוחד – היא חוסכת לך את ההתלבטות מה ללבוש בבוקר ואת ההתחבטויות בשאלה: האם אני צריכה לקחת היום קרדיגן, ואם כן, איזה? שמלה כזאת תסדר לך הופעה שלמה שלא זקוקה לשום תוספות מיוחדות כדי להיות מדהימה. צרפי אליה אודם אדום זוג נעלי עקב שחורות ותיק תואם - ואת מסודרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלות של הוניגמן לסתיו-חורף 2015-2014. מימין: 229.90 שקל, 299.90 שקל, 249.90/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרגישה הרפתקנית? את מוזמנות לשלב בהופעה שלך כמה הדפסים שונים. זה אמנם לא תמיד פשוט לקלוע בול, אבל לפעמים כדאי לתפוס אומץ וללבוש, למשל, חולצת פסים עם ג'קט מנוקד, או שמלה עם הדפס גיאומטרי גדול עם גרבונים מנומרים. הסוד הוא ללכת עד הסוף: לבחור פרינטים מובחנים ודרמטיים, שכל אחד מהם תופס את העין בזכות עצמו. יותר מכל זה עניין של איזון, ודווקא התאמת-יתר בצבעים יכולה לעזור כאן: שני פריטים מודפסים שונים בשחור-לבן יכולים להיות צוות מצוין. אם זה עובד לך בעין, אין סיבה שלא תלכי על זה, במיוחד אם תצרפי ללוק ההדפסים המשוגע שלך פריט שישבור לכיוון אחר לחלוטין, כמו ג'קט רגוע או נעליים מסוגננות במיוחד.

עדיין חוששת? נסי לתבל את הלוק שלך במנות קטנות של פרינט – למשל בצעיף מנומר קטן והורס – ותראי איך בתוך כמה שבועות גם את מתמכרת.

מכת ברק: הטרנד המטאלי לסתיו
מילנו סטייל: סוד הקסם האיטלקי

  • עוד באותו נושא:
  • הדפסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully