וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת ברק: הטרנד המטאלי לסתיו

15.10.2014 / 10:25

שמלה או טוניקה מטאלית תגרום לך לבלוט בשטח כשאת יוצאת בערב, ונגיעות של כסף וזהב ישדרגו את המראה המשרדי שלך

ריטה אורה, ג'סיקה אלבה וג'יג'י חדיד בשמלות מטאליות. GettyImages
ריטה אורה, ג'סיקה אלבה וג'יג'י חדיד כבר בקטע/GettyImages

הסתיו כבר כאן. הערבים מתקררים, הימים מתקצרים והאורות נעשים אפרוריים ורכים. זה הזמן להתאים את ארון הבגדים לשינויים שבחוץ - להעלות את הפסטלים הקיציים לבוידעם ולהתחיל וללקט את הצבעים הנכונים לסתיו. על המסלולים בפריז ובמילאנו צד את עיננו הטרנד המטאלי; הצבעוניות המתכתית פותחת בפנינו עולם של תשובות מנצנצות לאתגרים האופנתיים של העונה הגשומה שבפתח.

השחור הוא עדיין הבסיס של הלוק הלילי הקלאסי, אבל בלילות החורף הקרים כבר קשה להראות רגל, כתף או מחשוף ועולה החשש שטוטאל לוק שחור יגרום לך להתמזג עם הרקע. כאן בדיוק באים לעזרתנו הצבעים המטאליים.

חוטי זהב וסריגים בצבעי מתכת מכניסים התזות של אור ללוק הלילי האפל ומבטיחים הופעה דרמטית. כדי למקסם את האפקט, לבשי שמלה או טוניקה זהובה או כסופה עם גרביונים שחורים מתחת למעיל שחור.

למראה משרדי זוהר

הטאץ' המטאלי הוא לא רק פטנט לערב והוא יכול לשמש אותך גם כשאת בוחרת את הבגדים שתלבשי לעבודה. כדי לא לשקוע בתוגה סתווית מומלץ להאיר מראה יומיומי חדגוני עם נגיעות של כסף, זהב ונחושת.

צבעים רגועים עם מזיגה נכונה של גוון מטאלי מכניסים בדיוק מידה נכונה של זוהר למראה המשרדי - מבלי לעורר חשד שאת לובשת את הבגדים שלבשת לבילוי אתמול בלילה.

שלבי סריג כותנה רך עם חוטי זהב עם שורטס שחורים מעל גרביונים - מטאליים או סתם שחורים ואטומים. לחליפין התאימי צעיף מנצנץ למעיל בצבע בז', חולצה אפורה ומכנסיים בצבע פודרה למראה שקט יותר עם הבזק של זוהר.

לרענן את הג'ינס

גם מראה הג'ינס הצעיר מקבל תפנית מרעננת כאשר מוזגים לתוכו קצת ברק מתכתי. עם סריג קליל בצבעי שחור וזהב אפשר ללבוש את הג'ינס האהוב עם מגפיים גבוהים מבלי להראות כמו עובדת מחלבה.

לבשי מעיל טדי קצרצר ומתחתיו חולצת טי עם הדפס מתכתי ענק מעל לג'ינס סקיני בצבע כחול כהה או שחור למראה צעיר, לוהט ובועט.

שדגשדגשדג. אסור להשתמש
הוניגמן לסתיו-חורף 2015-2014. חולצת ג'ינס אפורה: 199.90 שקל; מכנסיים: 199.90 שקל; צעיף כסוף: 49.90 שקל/אסור להשתמש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2015-2014. סריג עם עיטורי זהב: 249.90 שקל; ג'ינס: 269.90 שקל; ג'קט: 249.90 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully