וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייק אה בוס: כך תתלבשי נכון לעבודה

1.10.2014 / 13:58

הבגדים שאת לובשת לעבודה יכולים להיות הדרך שלך להעביר את המסר - אני פה כדי להגיע לטופ. קחי כמה טיפים שיעזרו לך לחדד את האישיות האופנתית המשרדית שלך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תראי להם מה זה. מתוך קולקציית סתיו-חורף 2015-204 של הוניגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא סתם ביום שבו לחווה (ההיא מגן העדן) היתה הארה, הדבר הראשון שהיא עשתה היה להכין לעצמה משהו קטן ללבוש. מי שהייתה האישה הראשונה הרבה לפני מישל אובמה, הבינה שאופנה ואינטליגנציה הולכים נהדר ביחד. בימינו, חווה קמה כל יום בשש וחצי בבוקר, בשמונה הילדים כבר בבית הספר ואת רוב היום היא תעביר בהתמודדות עם שלל האתגרים, הלחצים והמכשולים שמציב בפניה מקום העבודה המודרני. וכאן בדיוק האופנה באה לעזרתה – עם המלתחה הנכונה אפשר להשיג בדיוק את היתרון הקטן הדרוש כדי להצליח במשימה. חשוב לשים לב גם לתיק שסוגר את ההופעה ועוזר להשאיר את הרושם הנכון.

1. כדי שלא יפספסו אף מילה שלך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2014-2015. ג'קט: 249.9 שקל; חולצת אריג מודפסת: 189.9 שקל; מכנסיים: 299.9 שקל; תיק: 249.9 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים כדי לנצח צריך לתת את המקסימום וללכת עד הסוף. כשזה המצב, אין מנוס אלא לעטות את המראה הנשי המחויט. להשגת אפקט הוואו המקסימלי כדאי ללכת על שישים אחוז שחור עמוק, עשרים אחוז לבן קליל - ולסגור את הלוק עם עוד עשרים אחוז של אישיות סוחפת. הלכה למעשה, לבשי ג'קט שחור מחויט עם כפתור בודד מלפנים מעל חולצת אריג קלילה ובהירה עם או בלי הדפס מונוכרומטי. מכנסי עיפרון ישרים וצרים (אבל לא נצמדים) ישמשו להדגשת צללית חזקה, מאורכת ובטוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

2. כדי להראות שאת פה בשביל לתת עבודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2014-2015. ג'ינס: 269.9 שקל; חולצה: 189.9 שקל; תיק: 249.9 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ינס הוא חברו הטוב ביותר של הפועל, היות שבמקור נועד הבד החזק והגמיש הזה לפועלי יום ולנערי חווה. יותר ממאה שנה עברו מאז שמר לוי (ההוא מליווייס) החליט לתפור מכנסי עבודה משאריות של בד דנים, והג'ינס של היום הוא בגד נוח ופרקטי ליומיום. בשילוב עם החולצה הנכונה הוא ייתן לך מראה של מי שלא מהססת להפשיל שרוולים ולגשת לעבודה. הפריט הקלאסי הזה משלב נוחות יחד עם גזרה וצבע הולמים למקום העבודה (והוא גם גורם לישבן שלך להיראות נפלא). כדי לא ליפול במלכודת של הסקיני השחוק, נסי אחת מהגזרות החדשות-ישנות שחוזרות עכשיו לפוקוס, כמו הרגל הישרה, ה"מאם ג'ינס" והבוט קאט.

3. כדי להעלות את רמת הסטייל במשרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2014-2015. חצאית: 199.9 שקל; חולצה: 149.9 שקל; תיק: 249.9 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כל משרה מחייבת לבוש פורמלי, וגם כשהתפקיד מחייב קורה שעולות הזדמנויות להכניס משב רוח רענן, משוחרר ויצירתי יותר לסביבת העבודה. לשם כך הצטיידי בחצאית פעמון רחבה בצבע שחור מכופתרת מלפנים וחולצת סריג צמודה עם מחשוף עגול בפסים בשחור ולבן. מצד אחד החצאית מעניקה לך מראה קליל ונשי שמקבל חיזוק מהמפתח המעוגל של חולצת הסריג. מצד שני, הצבע השחור ומשחק הפסים הגאומטרי מבטיחים לוק מושחז ומדויק. בכל זאת, באנו לעבוד, לא?

4. כדי להפיג את המתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2014-2015. מכנסיים: 259.9 שקל; סריג: 179.9 שקל; תיק: 249.9 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל אחד זקוק לפעמים לחיבוק. אז למה לא פשוט ללבוש אותו לעבודה? הצטיידי בסריג רך ונעים ובמכנסי פנסים משוחררים בצבע כחול עמוק עם חגורה רחבה כדי להעביר יום עבודה ארוך בלי מתח ובלי לחצים, וזאת בלי לוותר על הסטייל. לא תמיד צריך חליפת פעולה בסגנון לארה קרופט כדי לגרום לדברים במשרד לזוז. תני לסמכותיות הטבעית שלך להוביל, בעוד שאת מרגישה הכי בנוח עם לוק מוקפד ובו-זמנית רך ומשוחרר.

5. כדי להזכיר לכולם כמה את לוהטת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוניגמן לסתיו-חורף 2014-2015. חצאית עיפרון: 199.9 שקל; חולצה: 189.9 שקל; תיק: 249.9 שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלוק ההולם לימים שבהם את מעוניינת לגרום למהומה במשרד. צרפי חצאית עיפרון צמודה בצבע ורוד אבקה שנגמרת מעל הברך לטופ קליל ללא שרוולים עם סגירת מעטפת. סוד ההצלחה של ההופעה הוא בניגוד שבין הצללית סקסית לצבעים השקטים ולגימור המחויט. היא תעזור לך לעבור מתחת לרדאר ולבלבל את האויב.

  • עוד באותו נושא:
  • בגדי נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully