וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריטים שהכי כיף לקנות כשהחורף מתקרב

14.9.2014 / 10:58

גם מי שאוהב קיץ חייב להודות שאין כמו בגדי חורף. מהם הפריטים שהכי מפתה לקנות אפילו כשעדיין חם בחוץ?

גשם, חורף. שאטרסטוק, ShutterStock
גשם, חורף/ShutterStock, שאטרסטוק

משום מה, בגדי החורף תמיד יפים יותר מבגדי הקיץ. החומרים העשירים, הצבעים העמוקים – הם פשוט שווים יותר. והכי שווה זה לקנות אותם כשעדיין חם בחוץ. הם יחכו להם בסבלנות על קולב בארון, ואתם תלטפו אותם מדי פעם בציפייה ליום הגדול שבו תשלפו אותם אחר כבוד ותדפקו הופעה לעבודה או ללימודים. ואלו הם פריטי החורף שהכי עושים לנו את זה:

1. מעילים גדולים

המעיל הוא כמובן הכוכב הבלתי מעורער של העונה הקרה. במעילים החדשים, שמתחילים לנחות בחנויות בכל שנה לקראת סוף הקיץ, יש תמיד משהו חדש ומסעיר, שכמותו לא ראינו בשנה שעברה. זה יכול להיות חומר מפתיע (פרווה סינתטית מטורפת?), צבע משגע (פרינט היסטרי בסגול ובכתום?) או גזרה ייחודית (טרנץ' אובר סייז?).

שאנל לסתיו-חורף 2015-2014. AP
שאנל לסתיו-חורף 2015-2014/AP

2. מעילי גשם

מעיל הגשם הדק והקליל, האטום למים, לא זוכה לפופולריות יתרה בארצנו וחבל שכך. גם מי שמעדיף ללבוש גוונים כהים, יכול למצוא במעיל הגשם ידיד להתפרע אתו. הוא הכי מגניב כשהוא בא בצבע חריף ומפתיע: צהוב בוהק, תכלת מטאלי או ורוד שובב.

Richard Nicoll לאביב-קיץ 2015. AP
מעיל גשם של Richard Nicoll לאביב 2015/AP

3. צעיפים

רחבים או צרים, בצבעים נייטרליים או בוהקים, סרוגים בצפיפות או עשויים לולאות-לולאות - אין גבול לאפשרויות שצעיף יכול להציע. צעיף הוא ככל הנראה הפריט שמשווה להופעה שלהם הכי הרבה שיק חורפי. והכי חשוב – הוא ישמור על הצוואר שלכם מפני הקור, ובשינוי קל של הליפוף יוכל בקלות להגן גם על הראש.

אדידס לאביב 2015. GettyImages
לוק של אדידס לאביב 2015/GettyImages

4. כפפות

בארצות קרות באמת, כפפות הן מאסט, אם אתם לא רוצים שינשרו לכם האצבעות. אצלנו רוב החורף זה עניין של בחירה, אבל איזו בחירה! איך בוחרים בין כפפות עור ענוגות ודקות לכפפות צמר פרוותיות ועבות? ומה עם כפפות שהאצבעות שלהן חתוכות? עולם שלם של התחבטויות.

כפפות של Ann Yee לסתיו 2014. GettyImages
כפפות של Ann Yee לסתיו 2014/GettyImages

5. גרביים

הנה עוד גזרה שבה אפשר להשתגע, גם אם בדרך כלל אתם אנשים מיושבים למדיי. אין קץ לדמויות ולאיורים שאפשר לארוג לתוך גרביים, וגרביים מיוחדים – אבל בטוב טעם, לא סתם ילדותיים – יכולים למצב אתכם כאנשים קולים במיוחד. וגם אם בסוף לא תצאו אתם מהבית, גרביים שובבים יכולים להוסיף הרבה צבע למסיבת צפייה בסדרות עם החצי השני שלכם.

גרביים של Orley לאביב 2015. GettyImages
גרביים לוהטים של Orley לאביב 2015/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בגדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully