וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים לקנות לחברים שעברו דירה

14.9.2014 / 10:30

מעבר דירה הוא אירוע סוחט, פיזית ורגשית. יש כל כך הרבה דברים שצריך לזכור וכל כך הרבה תקלות פוטנציאליות. הנה כמה רעיונות למתנות שיעשו לדיירים החדשים הרבה טוב על הלב

זוג במעבר דירה. ShutterStock
זוג במעבר דירה/ShutterStock

1. מסחטת מיצים

אין כמו מיץ טרי וטבעי בבוקר ובואו נודה באמת – מעטים האנשים שירכשו לעצמם את המסחטה המיוחלת. אין ספק שזה עדיף על עוד מעמד לנרות שבת או כל דבר אחר שיגיע באריזת צלופן שבה גם יחזיר את חייו לבורא (או לבת הדודה בפסח 2016). המסחטות של היום כבר לא מתכתיות וגסות כמו פעם, ואפשר להתאים את צבען וגודלן למטבח.

מיץ משמש. ShutterStock
מיץ משמש/ShutterStock

2. ספר השירותים הגדול

כל בית שימוש שמכבד את עצמו חייב להכיל, חוץ מנייר טואלט ומטהר אוויר בניחוח בושם יוקרתי, גם שעשוע לשעות הארוכות שמועברות על כס הכבוד. ספרי שירותים מכילים בדרך כלל את כל מה שצריך ואף מעבר: בדיחות, חידות, תשחצים ותשבצים, סודוקו, עובדות מיותרות ובעיקר שעות של הנאה. למיטיבי לכת: חפשו שספרים שמגיעים עם מתלה ייעודי לקיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

3. מנקה

זאת כנראה המתנה הכי פרקטית ברשימה והיא תגרום לחברים שלכם להיזכר, ובכן, למה הם חברים שלכם. מעבר דירה הוא הליך מתיש גם פיזית וגם נפשית, ולעניין הניקיון יש נתח נכבד בתחושה המעיקה שמלווה את התהליך הזה. הגיעו לדירתם עם עוזרת יום או יומיים לפני המעבר כדי שהם ייכנסו לדירה ריחנית ונעימה.

4. ערכה להכנת סושי

הנה מתנה משמחת, יצירתית ובעלת טווח מחירים גמיש במיוחד. אפשר להתחיל במחצלת גלגול, אצות, אורז ושאר רכיבים, ולסיים בכלי הגשה מיוחדים, צ'ופסטיקס מלהיבים וחומרי גלם באיכות מעולה. המשקיעים יוכלו לרכוש לבעלי הדירה החדשה כרטיסי טיסה ליפן, ולזכות רשמית בתואר "החברים האדירים ביותר של המאה".

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

5. תמונה

לא, לא משהו לעוס כמו קו הרקיע של ניו יורק או אוטובוס לונדוני אדום. עם קצת תכנון מראש ויכולות גניבת סלולרי מפותחת, תוכלו להדפיס לבעלי הדירה תמונה שהם עצמם צילמו ואוהבים במיוחד. כיום ניתן להדפיס תמונות כמעט על כל גדלי הקנבס. המבט המופתע שלהם יהיה שווה הכול.

6. גאדג'טים למטבח

הרשתות השונות לעיצוב הבית מלאות בכלי מטבח שקיבלו טוויסטים עדכניים ומגניבים. חוץ מעיצובים מגניבים במיוחד (פומפייה בצורה ינשוף נניח), תוכלו למצוא מחדד עצום לגזרים, כלי בצורת פיסטוק לקליפות פיצוחים, מערוך מתכוונן, קרש חיתוך מתקפל ועוד המון דברים שיהפכו את המטבח לצבעוני וידידותי למשתמש.

7. אלכוהול

כל אדם שפוי בדעתו ישמח לקבל בקבוק יין נחמד, אבל כמו בערכת הסושי, גם כאן אפשר לשחק עם טווח מחירים שלא נגמר. אפשר לרכוש כוסות שמפניה או קוקטייל, קשים צבעוניים, ספר עם מתכונים למשקאות אלכוהוליים שונים, שייקר ועוד אקססוריז שיהפכו את ארוחות הערב המשותפות לעליזות הרבה יותר.

8. להולכים על ארבע

לבעלי הדירה יש בעל חיים? חשוב לזכור שגם הוא עבר דירה ובניגוד אלינו, חיות חוות מעברים בצורה טראומטית לחלוטין. אפשר לרכוש לידיד הנאמן צעצוע קופצני, מיטה מפנקת, מתקן מעוצב למזון ומים וכל דבר אחר שינעים עליו את השהייה בבית החדש והזר.

9. מצעים

אין דבר כזה יותר מדי מצעים, ומעטים הדברים שמצליחים לגרום עונג כמו סט חדש שנפרש על המיטה. שוק הטקסטיל התפתח מאוד בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא את כל סוגי הבדים עם שלל הדפסים וטקסטורות בכל טווח מחיר. החלק הכי חשוב הוא פתק ההחלפה. יכול להיות שהחברים שלכם, שעובדים במכון הארכיאולוגי, לא יתלהבו ממצעי הסאטן המנומרים. גם זה קורה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

10. מכונת קפה

מכונת קפה מצליחה להכניס נגיעה יוקרתית לכל מטבח, מתפורר ככל שיהיה. כבר לא מדובר במוצר שמיועד לאנשי העשירון העליון, וכיום ניתן להשיג עסקאות מצויינות על מכונות, קפסולות ושאר אקססוריז. יקר לכם? קנו צנצנות יפות לקפה-סוכר-תה, תחתיות מעניינות או עציץ נענע.

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully