וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מתנות מקוריות לאנשים שאוהבים

14.9.2014 / 10:41

חותמת אישית למי שקנאי לספרים שלו, שפמים לזיהוי כוסות יין לחובבי המסיבות או מושב שווה לאופניים למי שלא יכול בלי הזוג שלו. קבלו כמה רעיונות למתנה משמחת

מתנה לחג. ShutterStock
מתנה לחג/ShutterStock

מה נותנים למי שאוהבים? לתת מתנה זה לפעמים קצת מלחיץ ולפעמים כיף גדול – זה תלוי הרבה בשאלה אם יש לכם רעיון טוב. על דבר אחד אין לערער - כשנותנים מתנה העיקר הכוונה. כדי להקל עליכם במטלה ולהראות שאפשר לחשוב מחוץ לקופסה, הנה כמה רעיונות למתנות פחות שגרתיות, חלקן ברוח שטות, חלקן מתאימות לאירוח אך כולן נועדו פשוט לשמח.

1. יומן חלומי

"יומני היקר שלום, הלילה חלמתי חלום". יומן לכתוב בו את חוויות היום זה נחמד ומוכר אבל מה עם יומן חלומות? יומן חלומות הוא מתנה מקורית, שתאפשר ליקרים לכם להתעורר לבוקר עם פיסת זיכרון של לילה. ביומני חלומות יש שאלות מנחות שבעזרתן הם יוכלו לתאר חלום שחלמו, רגש שעלה בעקבותיו, פירוש ואפילו החלטה בנוגע ליום שיבוא. היומן עצמו מעוצב באופן מרגיע ומזכיר לנו שגם בלילה אנחנו לא לבד. זאת מתנה שמתאימה לכל גיל – קטנטנים יכולים לצייר או להכתיב את חלומם להורה. היומן יכול להיות סודי או שיתופי. מעניין מה פרויד היה אומר על רעיון שכזה.

מחברת ועיפרון. ShutterStock
מחברת ועיפרון/ShutterStock

2. דים סאם לכולם

לאוהבי אירוח וגיוון קולינרי נחמד מאוד לקנות ערכת דים סאם ביתית. הערכה כוללת את הכופתאות עצמן, שנמכרות בחנויות מזון אסייתיות, כלי אידוי מעץ, סט צנצנות לרטבים וערכת מקלות. ערכה שכזאת מאפשרת אירוח צבעוני ואותנטי – ממש כמו במסעדה, תוך כדי אידוי מהיר – כך שמלאכת ההכנה גוזלת דקות ספורות של עבודה. הסט עצמו נשאר גם לארוחות הבאות, כך שמאירוח לאירוח נותר רק לקנות דים-סאמים חדשים, שזאת בהחלט מטלה נעימה הודות לגיוון בצורות ובצבעים. יש דים-סאם כתומים וירוקים במילוי בטטה או תרד לצמחונים שבינינו, ויש עם פירות ים, עוף או בקר לאוהבי הבשר. אפשר לפנק גם את בן או בת הזוג בארוחה רומנטית – כשמכסה העץ מונח על סיר במטבח בתוספת נר ומוזיקת רקע תוכלו לדמיין שאתם בכפר פסטוראלי נידח.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

3. חותמת משלהם

חותמת שמתחימה את השם של מקבל המתנה בכל מקום שרק ירצה היא מתנה קטנה אבל מאוד מיוחדת. היא עשויה בהחלט להתאים למי שמרבה להשאיל ספרים או למי שחולק בבית ספרייה עם אדם נוסף. המתנה יכולה להתאים גם לילדים בגילאי בית הספר שחוששים להתבלבל עם ספרים של חבריהם לספסל הלימודים. מדובר בחתימות מקוריות שנצרבות במיוחד בשביל מי שנרצה להפתיע. אפשר להוסיף להן דיוקן קטן, ציור נחמד או כל עיטור שיעלה על דעתכם – קצת כמו קעקוע. כמובן לא מוכרחים להשתמש בחתימה רק לספרים, אפשר לחתום גם על מכתבים, על רשימות ואפילו על מסמכים לא רשמיים. מי שרוצה להגדיל את המתנה יכול להוסיף לרכישה ספר, פנקס או דפים צבעוניים.

חותמות דיו קלאסיות. ShutterStock
חותמות דיו קלאסיות/ShutterStock

4. קוקטייל משופם

המתנה הבאה מיועדת לאנשים שאוהבים מדי פעם לארח למסיבות קוקטייל, או פשוט נהנים מיין טוב בארוחה ורוצים לזכור מי שותה את היין באיזה כוס ובעיקר לחייך ולעשות שמח. מדובר בסט של שפמים צבעוניים, שנצמדים בוואקום עדין אל דפנת הכוס ומקשטים אותו בשפם צבעוני. אם בתחילת הערב קיבלתי את השפם הסגול, אזכור לחזור אליו – ובין לגימה ללגימה ליהנות מהחברים המשופמים האחרים שיושבים מימיני או משמאלי. כמובן, מי שרוצה להחליף כוסות ושפמים מוזמן לעשות זאת. המשקיעים יוסיפו לשי בקבוק יין לבן או אדום, שיוסיף המון לשפם צהוב או כחול. ניתן למצוא ברשת SOHO.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. מושב צבעוני לאופניים

יש אנשים שבשבילם אופניים הם הרבה יותר מעוד כלי תחבורה. זוג אופניים יכול להיות חבר של ממש. במקרה כזה, כיסוי מרופד מסיליקון יכול להנעים את חווית הרכיבה להוסיף לה שיק וגם לעזור לבעל האופניים לזהות את הזוג שלו בקלות. הכיסוי יכול להיות בצבע מקפיץ או סולידי, זה כבר תלוי בכם. נחמד לתת את המתנה הזאת בעיקר למי שרק עכשיו התחיל לרכוב – ועדיין מתלהב מזה בטירוף. כך תשתתפו בשמחתו וגם תקלו עליו את ההתחלה. רק זכרו להזכיר לחבר או לחברה לא להשאיר את הכיסוי לבד.

אופניים. ShutterStock
אופניים/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully