וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפים והאמיצים: היתרונות של מחשבי המק

15.9.2014 / 11:34

שנת הלימודים יוצאת לדרך - זמן מצוין לקנות מחשב חדש. קבלו את הנבחרת של אפל: האיימק המסוגנן, המקבוק הדקיק והאייפד העוד יותר דקיק. למה כדאי לבחור דווקא בהם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייראה מדהים בסלון שלכם. מחשב iMac/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזכות העיצוב

כשקונים iMac משלמים על מחשב אבל מקבלים יצירת אמנות לבית או למשרד. כשקונים MacBook או iPad Air משלמים על מחשב נייד או טאבלט אבל זוכים באביזר אופנה נוצץ. לפני שאפילו התחלתם להשתמש בו, המק החדש שלכם נראה פשוט מדהים. הקווים קלילים, הפרופורציות מדויקות וחיפוי האלומיניום הקל והקשיח בוהק בדיוק במידה הרצויה.

בזכות החוויה

באפל מבינים שעיצוב זה לא רק מראה. זה גם מגע, הרגשה וחווית משתמש. העכבר של המק מתערסל בכף היד, האייקונים הפריכים מקפצים לקראת הסמן על פני המסך המבריק ומשטחי המגע והמסכים מגיבים לשלל מחוות אינטואיטיביות שהופכות את השימוש לתענוג של ממש. ועוד לא דיברנו על המקשים...

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייראה מדהים כשתשלפ אותו בשיעור. MacBook Air/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזכות הקלילות

לא רק במגזיני אופנה: גם כשזה מגיע למחשבים, הצללית הדקה שולטת. ה-MacBook Air תופס פחות מקום בתיק ממחברת ושוקל כמו חתלתול. iPad Air מגיש ביצועים משופרים בלוח שעוביו 7.5 מילימטרים בלבד. ואם בחרתם iMac שולחני לבית תיהנו ממחשב דקיק שמקופל כולו בגב המסך ולא תופס מקום נוסף בחדר.

בזכות הפשטות

אם אתם אוהבים פאזלים ומשחקי היגיון תשמרו את האנרגיות להוראות ההרכבה של איקאה. באפל הפילוסופיה היא הפוכה; ל-iPad יש כפתור אחד גדול במיקום ברור ולעכבר של מקינטוש יש לחצן בודד. בקופסה של ה-iMac תמצאו כבל אחד ויחיד, זה שמחבר את המחשב לחשמל. מספיק להתחבר לשקע והמערכת שכוללת הכול מתחילה לעבוד מיד. החומרה והתכונה עובדות בסינכרון מושלם ואינטואטיבי; כל אחד יכול.
המחשבים של אפל עובדים בשבילכם ולא אתם בשבילם.

עכבר ומקלדת של חברת אפל. AP
מקש אחד. עכבר של אפל/AP

בזכות העוצמה

את מחשבי ה-Mac ה"רגילים" בונים סביב מעבדים סופר-מהירים עם ארכיטקטורה שמתאימה לעומסים גבוהים וחיבורים עם שמות מסעירים כמו ThunderBolt שמאפשרים תקשורת נתונים במהירות-על. ומה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח: Mac Pro – מחשב הגליל השחור שנראה כמו משהו שמגיע מסרט מדע בדיוני - בנוי סביב מעבד מרובה ליבות (עד 12 ליבות מקבילות!) שמספק עוצמות שלא נודעו עד כה במחשב שולחני.

בזכות המחיר

מחשבי המאק תמיד נחשבו לעסקה יקרה אבל כדאית מבחינת היחס בין העלות לביצועים. לרגל פתיחת שנת הלימודים, החליטו ברשת iDigital, המשווקת את מוצרי אפל בישראל, לשנות את חוקי המשחק ולצאת במבצע הנחות והטבות מיוחדות לסטודנטים, לאנשי סגל ולמורים. כך למשל תזכו בהנחה של 15% על קניית מחשב חדש עם אפשרות לפריסה בתשלומים. אם תקנו iPad Air תקבלו 10% הנחה ו-200 שקלים לרכישה מידית בחנות. המבצע בתוקף עד 14 בנובמבר 2014. מחירים כאלה לא קיימים בשוק מחשבי היוקרה הנחשקים, ושווה לחפש בשבילם את הסטודנט הקרוב.

בזכות השירות

במסגרת האחריות שתקבלו למוצרים החדשים של אפל שתרכשו, רשת iDigital מציעה שירות ייעוץ ותמיכה. צוות המומחים בחנויות המרכזיות של הרשת ישמח להסביר לכם הכול על המחשב שלכם. ואם יש תקלה, יוכלו המומחים להעניק לכם עזרה טכנית ובמקרה הצורך להעביר את המחשב למעבדת החברה, המוסמכת על ידי אפל, כדי תחזיר אותו לקו הבריאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully