וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לקניות חכמות לקראת החגים

2.10.2014 / 16:23

אל תבואו על בטן ריקה, תעשו דיל עם הילדים ואל תשכחו את הכרטיס בקופה. כמה כללים שיחסכו לכם זמן וכסף בתקופה הכי מטורפת של השנה

שקית עם מצרכים. ShutterStock
חסכתם? צ'פרו את עצמכם/ShutterStock

תקופת ההכנות לחג היא תמיד תקופה עמוסה ולחוצה. עלינו להספיק משימות רבות: להזמין משפחה וחברים לארוחת החג, להכין תפריט, לקנות מתנות ועוד. בין כל אלו, קניית המצרכים היא משימה מרכזית שחשוב להיערך אליה בחוכמה. הנה כמה טיפים לקנייה נבונה לקראת החגים:

1. תאכלו משהו לפני. אם תבואו לסופרמרקט על בטן ריקה, אתם עלולים להתפתות ולקנות מוצרים מיותרים, פשוט כי אתם רעבים. הרעב יסיח את דעתכם מהמטרה העיקרית לשמה הגעתם - לערוך קניות לארוחת החג.

2. בדקו מבצעים. לקראת החג, רשתות השיווק מציעות מבצעים על מוצרים פופולריים, כמו יין, דגים ובשר. חשוב לבדוק לפני שיוצאים מהבית, היכן המבצע משתלם יותר.

3. אל תסתמכו על הזיכרון. רבים מאתנו באים לסופר עם רשימה כשאנחנו עושים את הקניות השבועיות או את ההשלמות במהלך השבוע. דווקא לקראת החג נדמה לנו שאנחנו צריכים ממש הכל ואין טעם לעשות רשימה. עם זאת, בדיוק ההיפך הוא הנכון. חשוב להתכונן מראש ולבוא עם רשימה מפורטת של המצרכים הנחוצים למנות השונות בשולחן החג.

4. עשו הסכם עם הילדים. אם החלטתם לצרף את הילדים לקניות, הכינו אותם מראש וקבעו אתם כי יהיו פריט אחד או שנייה בלבד שהם יוכלו לבחור ממגוון המוצרים בסופר. כך תימנעו ממריבות ומבכי מיותר.

5. חלקו את רשימת הקניות לקטגוריות: ירקות, בשר, קטניות וכולי. כך ברגע שתגיעו למחלקה בסופר, תוכלו ללקט בדיוק את מה שאתם צריכים, מבלי לעבור כמה פעמים על הרשימה.

6. אל תשוטטו. בין אם הגעתם לסניף מוכר ובין אם זהו סניף שבו אתם מבקרים לראשונה, התחילו לעבור בין המחלקות על פי הסדר. כך לא תפספסו מדפים ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר על חיפוש מצרך מבוקש.

7. ארגנו את המוצרים בעגלה. כדאי לקבץ ביחד את המוצרים הקרים והקפואים. כך הטמפרטורה שלהם שלהם תישמר. את המוצרים היבשים והרכים, כמו הירקות והביצים, כדאי לשים מעל יתר המוצרים בעגלה. כך תבטיחו שכל המוצרים יגיעו אליכם הביתה במיטבם.

8. בדקו את החשבונית. נכון שהרצון הראשון שלכם בדרך חזרה מהסופר, הוא להגיע לרכב כמה שיותר מהר. למרות זאת, כדאי לעצור לרגע ולעבור על החשבונית, לוודא שלא שכחתם את כרטיס האשראי בקופה ורק אז, בלב שקט תוכלו לעשות את דרככם הביתה.

9. פינוק אחד קטן. אם יישמתם בהצלחה את רוב הטיפים הללו וחסכתם זמן וכסף, תנו לעצמכם צ'ופר קטן. זה יכול להיות כל דבר שייתן לכם הרגשה טובה, למשל כוס קפה עם קרואסון או גלידה. בכל זאת, מגיע לכם כל הכבוד!

הטיפים באדיבות ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק של רשת יינות ביתן

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully