וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 דברים שכל סטודנט חייב לעצמו

15.9.2014 / 10:38

האוזניות שיבהירו לכולם שאתכם לא מתעסקים, התיק שיגן על הבייבי שלכם (הלפטופ, כמובן), הכיסא שישמור על הגב העייף שלכם ועוד פריטים שווים לשנת הלימודים המתקרבת

סטודנטים קוראים ספרים על הדשא. ShutterStock
אני אתייק את כל החומר בקלסרים כדי שבעוד 10 שנים אוכל להוכיח אתכם בוויכוח/ShutterStock

1. אוזניות מפנקות

כשמגיעים לשיעור של שמונה בבוקר, כשיוצאים ממבחן גרוע או כשסתם אין כוח לתקשר עם העולם החיצון, אוזניות הן הדרך שלכם לומר לאנשים "עזבו אותי, באמאשלכם". קחו בחשבון שהן נראות טוב, מתקפלות וקלות לנשיאה, מה שיכול להוביל למצב שבו לא יישארו לכם חברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוזניות מתקפלות של סוני, 99.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. עכבר מעוצב

הימים שבהם סטודנטים כתבו בדפדפות כבר עברו מן העולם, אבל זה שנפלנו לדף הוורד הלבן והמשמים לא אומר שאי אפשר לאבזר את המחשב בצורה צבעונית וכיפית שתזכיר לנו שאין קץ לילדות, גם אם התואר גורם לנו להרגיש שכן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכבר אלחוטי מעוצב של מיקרוסופט, 99.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. סמארטפון

אחרת איך תתכתבו בווטסאפ בזמן שהמורה מסבירה על רגרסיה לינארית? וגם אם כבר הוצאתם את כל הכסף שלכם על שכר לימוד לסמסטר קיץ, דעו שיש מכשירים חכמים במחירים סבירים לגמרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמארטפון ZTE עם אנדרואיד ב-499.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. תיק גב טוב

כל בר דעת יודע שחברו הטוב ביותר של הסטודנט הוא המחשב הנייד שלו. מי שלא ראה סטודנט מוציא מהתיק מחשב נייד רטוב, חבוט או מפורק, לא ראה אימה מימיו. מה עושים כדי לשמור על המחשב? תיק גב נוח במיוחד עם חלל נפרד וחסין המיועד למחשב נייד יעזור לכם לקחת את כל מה שאתם צריכים בתיק בלי לפחד שמשהו יהרוס את החבר הכי טוב שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק גב ב-199.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. פתקיות דביקות

איפשהו בין המבחנים, העבודות והסמינרים יש לכם חיים. יהיו אנשים שיופתעו לשמוע את זה, אבל בין המטלות הלימודיות מסתתרים גם דברים שאתם צריכים לקנות, מרשם מרופא המשפחה, תור לווטרינר של הכלב וסיסמה למייל. כדי שלא תשכחו, המציאו את הפתקיות הצהובות שנדבקות בקלות לכל משטח ויזכירו לכם (כמעט) כל דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתקיות דביקות ב-39.90 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. עטים

עם מה תכתבו על הפתקים הדביקים שלכם? עם הצ'ופצ'יק של הסמארטפון? יש רגעים בחיים שבהם עדיין צריך כלי כתיבה ישן וטוב. לפעמים הרגעים האלה נמשכים שלוש שעות וחצי וקוראים להם מבחן.

יוצאת מהקלמר: וידוייה של מכורה לעטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבילה של 10 עטים כדוריים ב10.90 שקלים באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. קלסרים

אף סטודנט, בעיקר למשפטים, לא מעז לזרוק את חומרי הלימוד לפח מהפחד שאולי יום אחד יזדקק להם. במקום לערום ניירות בכל מקום, חלקו את הנושאים לקלסרים צבעוניים, כתבו עליהם מה מסתתר בפנים ואולי, בעוד עשר שנים כשתיקלעו לוויכוח עקרוני על נושא שלמדתם במבוא למדעי הדשא בשנה א', תוכלו לשלוף את ההוכחה בקלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלסרים ב-5.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. כיסא טוב

נראה שזה הפריט החשוב ביותר ברשימה הזאת ואם אתם חייבים לקנות רק אחד – לכו עליו. סטודנטים מבלים שעות בישיבה (שהופכת, לעתים קרובות, לנמנום). כדי לא לגרום לנזק בלתי הפיך לגב ולצוואר, כדאי להשקיע בכסא אורתופדי שיחזיק מעמד לאורך זמן וישמור על עמוד השדרה שלכם תקין. אחרי הכל, אתם תצטרכו אותו לתואר השני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסא משרדי, החל מ-649.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם אופציה זולה יותר: כיסא ב-149.00 שקל בלבד באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

9. זיכרון נייד

לא תמיד אפשר לסמוך על הוויי.פיי הרופף של הקמפוס, ובדיוק בשביל זה אתם צריכים זיכרון פלאש נייד שישמור על כל הקבצים היקרים שלכם ויאפשר לכם להעתיק אותם ממחשב למחשב. אם שפר עליכם מזלכם ונפלתם על הכיתה היחידה בקמפוס שבה הווי.פיי עובד, נצלו את תכונת הקישוריות של הזיכרון הנייד ושתפו את הקבצים לעד 5 (!) מכשירים בו-זמנית. עבודה על מצגות קבוצתיות חופרות מעולם לא הייתה קלה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיכרון נייד אלחוטי של SanDisk ב-229.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. מדפסת משולבת

אין סיבה ליפול קורבן למדפסות המרושעות של הפקולטה. הן לא עובדות ברגע האמת, שימוש בהן עולה כסף ועל כל אלף סטודנטים, יש שלוש מדפסות שעובדות. למה לא לקנות מדפסת משולבת במכונת צילום, ולחסוך לעצמכם זמן, כסף ובעיקר כאב ראש מיותר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפסת משולבת של Brother, 444.00 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

11. פלייסטיישן

כשיש תקופת מבחנים, אמורים ללמוד. בתיאוריה, זה מה שסטודנטים עושים. בפועל, כל שורה שקוראים בסיכום גוררת אחריה פרס בדמות עונה שלמה של סדרה אהובה או חצי שעת שיטוט בפייסבוק. רוצים אסקפיזם מושלם באמת? הצטיידו בחבר טוב וקונסולת משחקים. אתם באמת לומדים בתקופת המבחנים? אם כך, הרווחתם את זה ביושר. שחקו את חופשת הסמסטר עד תומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוני פלייסטיישן 3, 949.90 שקל באופיס דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully