וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו מעילים נלבש בחורף הקרוב?

14.9.2014 / 11:51

מעיל השאל האלגנטי, מעיל ההישרדות הקשוח, ה"גורילה" הסינתטית ועוד מעילים משגעים לחורף הקרוב

בישראל יש לנו שישה חודשים של קיץ שבהם אנחנו וארון הבגדים שלנו עוברים למצב "הישרדות במדבר" ושישה חודשים מדהימים עם טמפרטורות נוחות, שבהם אפשר להשקיע קצת בלבוש. כדי שלא ניתפס לא מוכנים חשוב לעשות שיעורי בית, ואין אירוע טוב יותר לשאוב בו השראה לחורף משבוע האופנה בלונדון. קבלו את חמשת המעילים השולטים לחורף הקרוב:

מעיל השאל

Temperley London לסתיו-חורף 2015-2014. GettyImages
מעילים של Temperley London/GettyImages

למראה אלגנטי, עירוני, משוחרר ועשיר נסו את מעיל השאל. המעיל המפנק מתאפיין בבדים מדופנים עתירי דוגמאות שיוצרים נפח גודל ועוטף סביב הכתפיים. נסו לחשוב על שמיכת פוך צבעונית שמגיעה עד אל מעבר לירכיים ומצוידת בשני כיסים. מעיל השאל יושב על הכתפיים ולרוב הוא מחוסר כפתורים.

מעיל אפוקליפסה

Hunter Original לסתיו חורף 2015-2014. AP
מעיל של Hunter Original/AP

מעיל גשם מהסוג שרואים בסרטים על מתנדבים וצוותי חילוץ כשהם נקראים לסרוק יער ענקי כלשהו ביום גשום במיוחד. השתמשו במעיל הסופה למראה לוחם לשעות היום. עם כיווצים במותניים להדגשת הצללית, המעיל הזה מושלם מעל מכנסי גינס בצבע שחור או אפור.

הקימונו-טרנץ'

Matthew Williamson לסתיו-חורף 2015-2014. GettyImages
מעיל של Emilia Wickstead/GettyImages

מעיל היברידי שמתאפיין בסגירה מוצלבת עם או בלי חגורה, בשרוולים רחבים ומרובעים, באורך שלושת-רבעי או חמש שישיות ובצווארון מקטורן. זוהי הכלאה בין המעיל של אלן דילון מהסרט "הסמוראי" לקימונו יפני מסאטן משי. הקימונו-טרנץ' הוא בדיוק הדבר ללבוש מעל לחצאית ארוכה או שמלה שמגיעה עד לאמצע הקרסול, כשהמעיל סגור הוא מגן מפני רוח וגשם וכשהוא פתוח הוא משמש מסגרת להופעה שנגלית מתחתיו.

הגורילה

Matthew Williamson לסתיו-חורף 2015-2014. GettyImages
מעיל של Matthew Williamson/GettyImages

מעיל הגורילה עושה קאמבק ומקבל טוויסט שיקי בצבעים עמוקים וחורפיים. מעילי הגורילה המקוריים היו באופנה בין מלחמות העולם והיו עשויים מפרוותו הארוכה והשחורה של קוף האדם. בעשורים האחרונים חלחלה ההבנה שהכנת מעיל מהמם לא מצדיקה הריגה של שום חיה ובמקביל ההתפתחויות הטכנולוגיות אפשרו ייצור פרווה סינטטית יפה ונגישה. עד מהרה (באמצע שנות התשעים) לכל קלאברית שמכבדת את עצמה היה מעיל "גורילה". החורף הקרוב מביא לנו גרסה מעודכנת של מעיל הפרווה הסינטטי, עם כתפיים ענקיות ופרווה מלאכותית ארוכה, רכה וצבעונית.

המעיל העתידני

Matthew Williamson לסתיו-חורף 2015-2014. GettyImages
מעיל של Preen by Thornton Bragazzi/GettyImages

חומרים טכנולוגיים מתחום חקר החלל החיצון עושים את דרכם לארון הבגדים שלנו. מעילים מבדים קלילים ומתכתיים שומרים על בידוד תרמי תוך שהם משווים ללובש מראה עתידני וטכנולוגי. השתמשו בקפוצ'ון בגימור פרוותי לריכוך המראה העתידני וליצירת לוק עכשווי יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מעילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully